neděle 16. března 2014

Where have I been?

Jestli vás zajímalo co se mnou je a kde celou dobu jsem - mám pro vás oznámení. Stěhuju se. Milovala jsem kristy the journalist a i když jsem tady nestrávila nijak závratně dlouhou dobu, měla jsem to tady ráda. Každopádně ode dneška mě najdete na blogu, který budu mít se svou sestrou. Budou zde články o našich životech, TAG články, outfity a móda, články o knížkách, filmech a hudbě. Pokud si myslíte, že by vás tohle bavilo, jděte se mrknout zde. A prosím všechny kdo mají o mě pořád zájem, followujte nás tam. :)

If you were wondering what's up with me and where have I been - I have an announcement for you. I am moving (blog). I have loved kristý the journalist and even if I haven't spent here such a long time I relly loved posting here. Anyway since today you can find me on a blog that I will have with my sister. We will post about our lifes, TAG articles, post about fashion, books, movies and music. So if you think you would like these kind of posts, please check it out here. And please follow us there also!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)