sobota 8. února 2014

Wishlist spring 2014

Přijde mi neuvěřitelné, že už jsme téměř v polovině února. A protože koncem února pro mě taky končí i zima a já se dostávám do jarní nálady, rozhodla jsem se udělat si malou koláž věcí, které si myslím, že na jaro potřebuju, nebo je chci. Dneska jsem si taky ze Zoot objednala nádherné hnědé kotníčkové boty a nemůžu se dočkat až začne jaro a budu je nosit. :)
A co je na vašem wishlistu?
P.S. nechápu proč, ale nejde mi nahrát na blog bílé záhlaví. I když originální obrázek je bílý, tady to vypadá šedě, nevíte, co s tím?

5 komentářů:

  1. Moc pěkný wishlist, zrovna mám jarní na blogu také, i když kosmetický, protože jsem natěšená na jaro a už chci teplo :))
    Ty mašličky jsou boží a puntíčkovaný batoh také ^^ a boty doufám vystavíš na blog ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. já se teď dívám po kdečem, ale po oblečení zrovna moc ne... :) Ale ty sukně bych brala hned! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Love the dresses :)

    Check out my new post Here!!!

    OdpovědětVymazat
  4. já bych potřebovala nějaké nové mikinky ^^ ale spíš na teď, pře beztak zase zima bude dlouhá :/ a já mám ráda, když je mi teplo :D k tomu záhlaví, taky mi to tak dělalo :/ (doufám, že už ne), pře na každém prohlížeči to funguje jinak, zkus ten obrázek udělat znovu, někdy je blogger takový.. zmateny.

    OdpovědětVymazat
  5. obrázek ulož v png a jistojistě nezešedne, taky jsem s tím měla problém :-) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)