čtvrtek 12. prosince 2013

Blogmas#2 Winter outfit

(nezapomeňte se přihlásit do mé giveaway)
Nápad, že budu každý den do vánoc přidávat článek do série Blogmas byl určitě super. Problém nastal, když jsem zjistila, že mi nejdou přidávat z mého počítače na blog fotky. Nevím proč, nevím co se pokazilo, ale dělá mi to jen na mém notebooku. Takže i když mám tunu nápadů na různé vánoní blbinky, většina z nich se asi neuskuteční. Dnešní článek je tedy po delší době outfit, který jsem na sobě měla asi před týdnem, kdy ještě nebyla taková zima (nebo to jsou už dva týdny?).



Jak můžete vidět, není to nic složitého. Ráda nosím oblečení 1)které je pohodlné 2) které netrvá milion let vymyslet zkombinovat 3)je levné. Tento outfit splňuje všechny tři body! :)
A co mám vlastně na sobě?
Tričko - Primark
Šátek - ze SAPY
Kruhová sukně - H&M
Pásek - H&M
Silonky - z místního hračkářství za 19 kč (ano, čtete správně. :D)
Boty - Gate
Svetr - Amisu, prodává New Yorker
Kabát - Orsay

Co rádi nosíte v zimě vy?
P.S. trochu jsem si pohrála s layoutem, to vy na to? líbí se vám to? Mě moc ne, nejradši bych to ještě upravila, ale už nemám čas. :D


3 komentáře:

  1. Lovely outfit :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/12/christmas-outfit.html

    OdpovědětVymazat
  2. ta sukně vypadá luxusně, drahá ^^

    OdpovědětVymazat
  3. tvoja mačka je fakt fotogenická!! :))*
    práve som začala blogovať (: watch it
    http://milesdontmeaneverything.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)