sobota 14. prosince 2013

6 Christmas movies, Blogmas #3

(nezapomeňte se přihlásit do mé giveaway)
Co mě zaručeně dostane do vánoční nálady jsou filmy se zimní tématikou. A je pár filmů, které mě neomrzí, i kdybych je viděla tisíckrát. Vybrala jsem šest z nich a rozhodla jsem se vám je ukázat. :)

Sám doma je prostě klasika, která nesmí o vánocích chybět. Dá se říct, že jsem na tomhle filmu byla odchována. První dva díly jsou nejlepší pak už to jde z kopce. :)

Legendární parta
Jak už možná víte, jsem ujetá na animáky. A tenhle je podle mě jeden z vůbec nejlepších. není to tak úplně klasicky vánoční, ale jeden člen "legendární party" je Santa Claus (sorry za spoiler) a hlavní rolí je Jack Frost a hodně tam snězí, takže si myslím, že se to mezi zimní/vánoční filmy počítat dá.

Love Actually
Můj pravděpodobně úplně nejoblíbenější Vánoční film. Myslím, že Lásku nebeskou zná asi každý, takže to nebudu déle protahovat - dokonalost!


Pelíšky
Podle mě jeden z nejlepších českých filmů. Úžasný humor. Perfektní vánoční film. Klasika. U mě teda nesmí chybět!

Polar Express
Myslím, že tenhle animák je dost nedoceněný. Je to vánoční "pohádka" plná kouzla sněhu a vánoční atmosféry. Ať si říká kdo chce co chce, já to miluju!

O posledních prázdninách nemůžu říct, že by to podle mě byl jeden z nejlepších filmů. Vůbec ne. Film je to dost průměrný a s docela obyčejným příběhem, každopádně já miluju jeho atmosféru. A už je to taková tradice, že tento film se ségrama na něj každý rok o vánocích koukáme, takže tady musí být. :)

Taky se o vánocích díváte i na filmy na které by jste se za normálních okolností nedívali, ale prostě je máte spojené s vánoci? Jaké jsou vaše oblíbené vánoční filmy?

7 komentářů:

  1. Home Alone is perfect for Christmas :)

    New Post Up: http://beauty-fulll.blogspot.com/2013/12/christmas-outfit.html

    OdpovědětVymazat
  2. Poslední Vánoce ani Legendární partu jsem neviděla :( možná se to teď změní O:) Ale miluju Love actually, Polar express i Pelíšky!! :D k mým vánočním filmům ještě patří všechny takové ty speciály k filmům - Tučňáci z Madagaskaru, Shrekoleda, Šťastný a veselý madagaskar, Doba ledová : Mamutí Vánoce,.. a taky Vánoční koleda stojí za zmínku. No, jak to tak vidím, asi taky udělám článek :D protože jsem chtěla dát na blog podzimní video, které už mám asi týden hotové, ale nejde mi tam dát :( a taky fotky z kolony, ale nějak se mi nechcee :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se o Vánocích líbí nejvíce asi Pelíšky a zase naopak nemůžu vystát Sám doma :D

    OdpovědětVymazat
  4. tak a mám chuť si pustit Lásku nebeskou :)

    ... a dík, že ses ozvala... jaký blog jsi měla na blog.cz? ... kdysi jsem tak vzpomínala, jak jsem začínala a jak to vlastně bylo všechno jiné :D Takové pubertální... (aspoň u mě...)

    OdpovědětVymazat
  5. Láska nebeská a Pelíšky - njlepší ilmy na Vánoce podle mě!!! :D

    OdpovědětVymazat
  6. legendární parta je nejlepší samozřejmě spolu s Polárním expresem

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)