středa 27. listopadu 2013

První giveaway - UZAVŘENO

Rozhodla jsem se, že se blogu budu více věnovat. A že vás chci rozmazlovat. A potom mi došlo, že jsem ještě nikdy nedělala giveaway a to se musí napravit. :) Ať už mám čtenářů 5 nebo 50, chci vám něco darovat. Vybrala jsem takovou směsici věcí, které mám ráda a které si myslím, že by vám mohly udělat radost.  A co musíte udělat pro výhru?

1. Být mým pravidelným čtenářem před Síť přátel Google (v menu).
2. Napsat mi do komentářů svůj email a přezdívku pod kterou mě sledujete.
3. Napsat mi do komentářů jaké články máte nejraději a co by jste chtěli, abych přispívala.

A o co se hraje? Snažila jsem se vybrat mé oblíbené věci, aby jste věděli, co mám ráda a mohly to odzkoušet samy. Výherkyně dostane knížku od Cecelia Aher (jedna z mých oblíbených autorek) s názvem Díky za vzpomínky. Dále dostane deodorant Balea s vůni manga. Jedná se o moji snad nejoblíbenější vůni a jelikož jde o limitovanou edici, nakoupila jsem jich hned několik do zásoby a jedna z vás bude mít šanci sprej vyhrát. Za kosmetiku jsem vám vybrala tento krásný bronzový odstín zapečeného stínu od Essence a z módní sekce jsem vybrala černé perličkové kruhové náučnice z C&A, které se hodí snad ke všemu. :)

Giveaway platí od 27.11. 2013 a výherce vyberu z komentářů 23.12. 2013 pomocí random.org. :)




Trvalo mi to déle, než jsem měla v úmyslu, ale už jsem to vyhodnotila a spojila se s výherkyní - gratuluji!!! :)

24 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  2. Lovely post! I love Essence products! :) Thanks for visiting my blog! I'm following you! :) xoxo

    http://lavieenrosemp.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Kitti. + kitti.pastorekova@gmail.com

    možno nejaké outfity občas.. ale páči sa mi veľmi článok "Filmová čtyřka ":)

    OdpovědětVymazat
  4. Caroline
    kajush.01@centrum.cz

    Deodorant musí vonět úžasně!!:)

    OdpovědětVymazat
  5. D+S
    siska.hutanova@centrum.sk

    a najradšej mám randomy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    I'd love to follow you (bloglovin + GFC) and welcome to visit my
    blog about fashion - KatherineUnique.blogspot.com.


    Regards,
    Katherine Unique


    OdpovědětVymazat
  7. daniela.valcharova@seznam.cz
    danielle m.
    články z výletů, prostě ty kde je hodně fotek ^^

    OdpovědětVymazat
  8. ketfl@email.cz
    Sleduji jako Ketrin Fl
    Já mám ráda randomy nebo New in :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc děkuji za milý komentář na blogu :)
    Jsem pravidelným čtenářem jako Nikky Sorbone.
    Články mám nejradši jako různé randomy, recenze na kosmetiku a filmy a články typu new in, monthly favourites a podobně :)
    Nickyna.Dru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Cute!
    Would you like to follow each other via GFC? If you would, just follow me and leave a comment on my blog, so that I can follow you back :)
    http://astbakay.blogspot.ru/

    OdpovědětVymazat
  11. Ten deosprej musí vonět fantasticky ♥
    Já se ale asi nezapojím, každopádně, přeju všem výhru :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji jako: By-Moni

    Email: ByMoniBlog@gmail.com

    Nejraději mám u blogerek články : New IN, Spotřebováno, Líčení, Outfity, DIY, Jídlo, zdobení nehtů, účesy..

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji tě jako Monika Hudlíková. Nejvíc mě baví DIY články:)
    monika.hudlikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Ďakujem za komentár na blogu, samozrejme môžme sa sledovať, ja sledujem ako Anett. Najradšej mám outfity.

    anetcernakova@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  15. Sledujem ako Simona
    mail: sima.slosarova@gmail.com
    Ja mám najradšej u blogeriek outfity, toto je the best a aj kozmetické veci, no a bolo by napríklad fajn, keby si ku článkom pridávala viac fotiek, hoci aj bežných zo života, ak ppráve nemáš čo, lebo čitateľlky si radšej pozrú články aj s fotkami ako len dllllllhe články :)

    OdpovědětVymazat
  16. Sleduji :) Mám nejradši recenze, nejlépe porovnání různých produktů :)
    indrakova96@email.cz

    OdpovědětVymazat
  17. GFC: aleachim15
    líbí se mi diary
    michaelaloffler@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. škoda,že tento sprej byl jen limitka,měla jsme ho ráda :/

    sleduji přes gfc-jananulka.9@gmail.com
    Nejraději mám recenze a nákupy,čerpám tak inspiraci :)
    janulka.9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz
    Nejradeji mam random a new in

    OdpovědětVymazat
  20. niky.slavikova@gmail.com
    gfc Nikola Slavíková
    Nejvíce se mi líbí recenze a DIY:)

    OdpovědětVymazat
  21. kateřina neznámá
    více diy a nějaký tagy
    katerina189@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. sleduji jako Veronika M.
    nejraději mám diy a také recenze
    vmveronika05@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. sleduji jako Karolína Macháčková,DIY jsou jednoznačně nejlepší,...karolmachackova113@gmail.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Sledujem ťa ako Nicole K♥
    E-mail: Nika244@atlas.sk

    → NA tvojom blogu sa mi paci vsetko :D

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)