středa 27. listopadu 2013

Filmová čtyřka

Rozhodla jsem se, že jednou za čas zde přidám čtyři různé filmy, které jsem za poslední dobu shlédla a udělám krátké doporučení/recenzi aby jste měli nějaké tipy na to, co shlédnout, když se budete nudit. Pro tuto čtyřku jsem se snažila vybrat čtyři naprosto rozdílné filmy, aby jsem se zavděčila všem, přičemž dva z nich jsou stále ještě ke shlédnutí v kinech. :)

Hunger Games : The Catching fire

 Prvním filmem je (pro mě) asi největší filmová senzace tohoto roku. Miluju Hunger Games. Miluju ty knížky. První díl mě dost zklamal, moc se mi nelíbilo zpracování ani celková atmosféra děje, i když si myslím, že herecké obsazení je dokonalé. O to více jsem se těšila na dvojku, kterou režíroval jiný režisér. A myslím, že to bylo dost poznat, jelikož dvojka byla skělá! Opravdu. Krásně zpracovaný děj, dokonalé herecké výkony, prvotřídní kamera. Sice bych měla malé výtky k tomu, jak pojali milostný trojúhelník Katniss, Peeta a Gale (jsem v Peeta týmu!), ale myslím, že to nebylo tak zlé... Pokud tedy máte rádi akční, napínavé a relisticky působící sci-fi filmy, rozhodně doporučuju!
Hodnocení csfd: 83%
Mé hodnocení: 90%


Turbo
Dalším filmem, který ještě stále hraje v některých kinech, je animák Turbo. Já animáky miluju. Podle mě jsou (většina z nich) vtipné, zábavné, nenáročné a oddechové a mám na ně prostě náladu skoro vždycky. Neříkám, že jsou to nejlepší filmy, ale rozhodně jsou animáky jeden z mých nejoblíbenějších žánrů. Turbo je podle mě hrozně vtipný a skvěle zpracovaný. Doporučila bych ho, ale jenom lidem, kteří jsou fanoušky animovaných filmů. Asi se to nezařadí do mé topky animáků (mezi které patří třeba Nebo, nebo Na vlásku), ale určitě je to fajn podívaná.
Hodnocení csfd: 64%
Mé hodnocení: 72%



Definitely, maybe
Nevím, proč mi trvalo tak dlouho, než jsem se na tento film koukla. Je skvělý! Myslím, že je dost těžké najít romantickou komedii, která je doopravdy vtipná ale zároveň romantická (ne přeslazená!). Tento film, ale zvládl tohle všechno s bravurou! Pokud máte rádi filmy jako Crazy, Stupid, Love tento film budete milovat také. Je vtipný a napínavý. Rozhodně to není ten typ filmu, kdy už na začátku víte, jak to celé zkončí. Skvělé herecké výkony a úžasné obsazení. Prostě nádhera!
Hodnocení csfd: 75%
Mé hodnocení: 83%

Kluk na kole je fransouzké drama. Když jsem tohle slyšela, trochu jsem se bála, že film na mě bude až moc "alternativní", ale pravdou je, že jsem z něj nadšená. Přišel mi strašně relistický, napínavý a poutavý. Navíc také díky skvělým hereckým výkonům jsem s postavami všechno prožívala. Nechci vám dát žádné spoilery, ale když řeknu, že se jedná o film, kdy se otec zřekne syna a dá ho do dětského domovam myslím, že tím nic zásadního neprozradím. Doporučuju!
Hodnocení csfd: 72%
Mé hodnocení: 75%

Vidli jste některý z těchto filmů? Líbil se vám? Jaký žánr máte nejraději?
Já se nemůžu momentálně dočkat druhého dílu Hobita (srdeční záležitost), Frozen (podle traileru si myslím, že to má šanci být stejně úspěšné jako třeba Na vlásku), The Fault in Our Stars (četla jsem knížku a jsem unešená a zvedavá na filmové zpracování) hlavně Divergent! Četla jsem teď první díl a jsem z toho úplně unešená! Četli jste to někdo? Jak se vám to líbí? Co říkáte na herecké obsazení? Uh, myslím, že mám stejnou posedlost jako u HG! :D


5 komentářů:

  1. Ani jeden z filmů jsem ještě neviděla a o víkendu to určitě napravím:)

    OdpovědětVymazat
  2. Videla som Hunger Games : The Catching fire a páčilo sa mi to !:)

    OdpovědětVymazat
  3. Just came across your wonderful blog and I'm really impressed! So lovely :)
    Maybe we can follow each other on GFC , facebook and Bloglovin, if you want? Let me know :)

    Kisses,
    Maria
    http://retrostreetstation.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  4. ještě jsem žádný neviděla, ale možná se podívám na ,,Definitely, maybe":)
    http://sgelse.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. I really love the Hunger Games too! I've read all the books and can't wait to see the whole series! I would love for us to follow each other, I'll start now. I'm following you on GFC and bloglovin'. Best, CD. ican'taffordmylifestyle

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)