úterý 26. listopadu 2013

DIY : French Toasts

Když jsem se dneska po dlouhé době rozhodla, že je zase čas napsat nový příspěvek (tleskejte, jásejte, jsem zpátky!), uvědomila jsem si, že jsem zde ještě nikdy nepřidala žádný recept. A to mě docela překvapilo, jelikož vaření a pečení je můj velký koníček.
A jelikož jsem člověk od přírody líný, většinou nepeču/nesmažím/nevařím nic, co by vyžadovalo dlouhou přípravu nebo snad nějaké vážení na gramy (díky Bohu za hrníčkové recepty!). I tento recept na mou asi nejoblíbenější (hned vedle chocolate pancakes) snídani je nesmírně jednoduchý, hotový je za chvíli a myslím, že by to zvládla připravit i cvičená opice. :) Snad budete spokojeni. :)

Co je třeba?
1/4 hrnku hladké mouky
1 hrnek mléka
špetku soli
3 vajíčka
1/2 lžičky mleté skořice
1 lžičku vanilkového extraktu (já použila vanilkový cukr)
1 lžíci cukru
12 plátků toustového chleba (a nebo několik rohlíků či obyč. chleba)

Postup
Postup je velice lehký, možná by ani nebylo potřeba ho sem psát a sami by jste se dovtípili.... Do vetší misky si dejte mouku a pomalu přilévejte mléko. Potom do dobře rozmíchané směsi postupně přidejte všechny ingredience. Na pánev si dejte trochu oleje (ne moc! pečivo mívá tendenci mastnotu hodně nasávat), tousty obalte ve směsi a klaďte na pánev. Smažíme asi 1 minutu na každé straně na mírném stupni.


Omlouvám se vám, za hroznou kvalitu fotky, ale nějak nebylo světlo. 
Podávat můžete posypané skořicovým cukrem a nebo ještě lépe (pro fajnšmekry) pokapané javorovým sirupem. 
Líbí se vám tyto typy článků? Chtěli by jste další jednoduché recepty?
P.S. pokud, chcete vědět, jak jsem se o víkendu bavila (a musím říct, že jsem se měla fanfárově!), koukněte se na blog Danielky.

4 komentáře:

  1. mmm, to musí být ňamka ^^ já si právě udělala horkou čokoládu z prášku a mám se fanfárově! :D děkuji :3

    OdpovědětVymazat
  2. To jsem ještě nedělala, ale o víkendu si to udělám na snídani!:)

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)