čtvrtek 31. října 2013

V Havlíčkově Brodě

Po nemoci jsem měla co dělat, abych všechno v pohodě zvládla a nefotila jsem vůbec. Když jsme pak na podzimní prázdniny jeli do Havlíčkova Brodu na Brodfest (celorepublikový sjezd nejen CB mládeže), vzala jsem si s sebou foťák, že jakože budu strašně fotit. Udělala jsem asi 7 fotek a z toho jenom 2 jsou jakž takž zveřejnitelné. :D Nic to ale nemění na tom, že jsme se měli skvěle. Havlíčkův brod je krásné město a bylo uper tam strávit 2-3 dny. :) A nejlepší bylo potkat Juditu, kterou znám snad už asi milion let, ale nikdy jsme se neviděly osobně. A co ještě dalšího jsme dělali? Procházely se se sestrou po nocích po městě, pili jsme hodně kafe, byly jsme hodně unavené, koukaly v kině na Kluk na kole, chodily na zajímavé přednášky a taky si užívaly posledních pár teplých dnů. Poslední prázdninový den jsem pak strávila u babičky v Bohumíně, kde jsme se prošly na hřbitov. Takové pohodové prázdniny prostě. :) A co jste dělali vy?


1 komentář:

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)