pátek 18. října 2013

tumblrin'



Pořád nemocná, pořád znuděná, pořád bez fotek. A tak trávím svůj bolný čas sledováním youtubu, gilmorek, posloucháním nové hudby a v neposlední řadě tumblrováním! Ano ano, tak už i Kritý propadla kouzlu tumbl a tak mě ode dneška můžete sledovat i tam. Moc se tam toho nedozvíte, ale alespoň se můžete kouknout na obrázky, které se mi líbí, módu, která mě momentálně inspiruje nejvíce a kdo jsou momentálně mí crushes. :)


6 komentářů:

  1. Já bych si to s Tebou hned vyměnila, potřebovala bych si odpočinout a nic nedělat:D :)

    OdpovědětVymazat
  2. oo, ja som na tumblr nebola uz ani nepamätám. si ma nalakomila. idem tam! :)

    www.em-petrik.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. já teď taky něco chytla-je to sice jen rýmička, ale srazila mě mrcha :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Mně by fakt zajímalo, jak se ten TUMBLR vlastně vyslovuje :-))

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
  5. tumblr zpožňuju hlavně ten svůj ¨:D

    OdpovědětVymazat
  6. skvelý tumblr, máš nového sledovateľa :) ak budeš mať chuť, príď navštíviť môj http://patriciamarkova.tumblr.com/ ;)

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)