středa 16. října 2013

Photodiary

Už jsou to skoro 3 roky co jsem naposledy tento foto-diář dělala a myslím, že je čas na obměnu. :) Jde v podstatě o takový blogový TAG, kdy vyberete fotku podle zadání. :)

První fotka na facebooku
Nejsem si stoprocentně jistá, jestli je první, ale je to jedna z prvních, které jsem na FB přidala já. Je to foceno ještě mým strašně starým mobilem s 3mpx foťákem. :D

Poslední fotka s tebou přidaná na facebook
Tahle fotka je z pátku, kdy jsme s kámošema byli na "Koncertě" Metrixe. Škoda, že jsem si to moc neužila - měla jsem horečku a bylo mi zle....

Fotka na které jíš
Fotka z Maďarska. S Janičkou. Nezapomenutelný zážitek. Jak my se bavily! :D


Fotka z dětství
Tuhle fotku jsem si zrovna dneska dala schodou okolností i jako profilovku na FB. Můžete si povšimnout, jak stylová jsem byla! :D Na fotce mi jsou tak 4-5 let...

Fotka, která mě rozesmívá
Tady jsem měla docela problém něco vybrat. :D Myslím, že vím o fotce, která mě rozesmívá (Jani, jestli to čteš tak mám na mysli "a teď už normální" a nebo tu fotku jak jsme na catch-itu zády k sobě, protože mi připomíná ty naše pohledy při té hře. :D), ale vzledem k tomu, že jedna je nepublikovatelná a druhá nená vtipná, jde spíše o inside joke, dávám zde tuhle, která mi na tváři vyvolává úsměv a připomíná mi prosmáté časy, které jsme strávily společně se sourozenci a sestřenkou. :)

Fotka, která se mi nelíbí
Aneb, když se dostanou na FB fotky, která neměly spatřit světlo světa.... poučení: NIKDY si nepůjčuj Martinův tablet!
Fotka, která se mi líbí
Nevypadám tam úžasně, ale fotku miluju. Kdyby tam byla ještě Adélka a má druhá sestra, tak jsou na fotce všichni mí nejbližší kamarádi. <3



Fotka, na které se směju
Foceno na jedné mládeži s moojí super-duper kámoškou! :)

Fotka, na které se mračím
Tohle je jedna z mých nejpopulárnějších profilovek na FB. :D Aneb svými mračivými pohledy jsem již pověstná... :D

A koho "taguju"? (Kdo by měl pokračovat?)


5 komentářů:

  1. super tag! jejdáá ja sem v pokračovatelích :D tak to bych to měla udělat, ale už nevím, co byla moje první fotka na fb :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  2. to je skvelý článok so super fotkami!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)