neděle 6. října 2013

Getting busy, doing nothing


Nepíšu, protože ani nevím jestli budu mít čas se na blog vrátit. Jsem neuvěřitelně zaměstnaná a mám bohužel takovou vlastnost, že pokud něco nemůžu dělat 100% a nevidím úspěchy, tak se na to většinou mám tendenci vykašlat. Každopádně jsem už od září zažila tolik super věcí, že by byla škoda si je někde nesepsat. Zvýšilo by se tím riziko, že na ty zážitky zapomenu a to nechci, jelikož mám hrozně hezké vzpomínky. Budu se tedy snažit sem alespoň jednou za čas něco přidat, více méně mé zážitky, ale i nějakou módní inspiraci, abych si za pár let mohla projít mé příspěvky a připomenout si, co všechno hezkého jsem prožila. :)
V tomto článku bych ráda začala Maďarskem. Minulý víkend a tři dny před ním jsem byla s dalšími šesti studenty z naší školy v Maďarsku (v Zánce u Balatonu) na Sudent Leadership Conference. Musím říct, že to byl perfektní zážitek a hodně jsem tam načerpala. :) Zastávám názor, že fotky často řeknou více než tisíc slov a proto jich tu pár dám. :)














1 komentář:

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)