sobota 6. dubna 2013

Spring Inspiration/Wishlist

Poslední dobou nemám čas na to něco fotit a tak i když mám v hlavě připaravený článek o mých lacích, péči o pleť, na rty i na vlasy, nebo třeba oblíbence za březen, budou muset všechny nápady počkat, dokud se nepřežene tohleto úděsné období plné stresu. (Škola a nemoci...)
Proto, když jsem si dneska vybírala různé věci z HM a F&F (vžycky si věci prvně obhlédnu na internetu, ať už jdu pak do obchodu s představou toho, co chci...) napadlo mě, že se s vámi podělím o věci, které mě nejvíce naujaly... Není to tak, že bych hned všechno zkoupila, jenom některé z těch věcí potřebuju/chci/líbí se mi. :) A tyhle dva obchody mají momentálně strašně hezkou nabídku jarních věcí... ;)
F&F mě vážně překvalilo sou nabídkou halenek, kabelek a bot. Opravdu. Skvělé (nebo alespoň normální a přiměřené) ceny a moc pěkné věci. Tu parku vlevo nahoře si přeji v béžové barvě a ta kabelka by se mi taky hodila... A ty dva trika napravo? Dokonalé! :) Žluté sako je taky krásné, ale nedávno jsem si pořídila jedno zelené a tak si myslím, že mám sak dost. ;)
V H&M jsem vybírala věci, které doopravdy potřebuju a navrch jsem přidala már šatů, které se mi zalíbily, jeden lak, který má dokonalé barvy a pak voňavku, kterou jsem očichala v obchodě a je senzační. Silonky si koupím, je to nutnost a ty mé se mi roztrhly. Kraťasy asi taky budu kupovat tady (černé jsou vážně nejlepší a multifunkční). Ale po čem mé srdce touží doopravdy nejvíc? Po těch balerínkách se cvočky na špičce. <3
A co je na vašem spring wishlistu? Kde podle vás mají nejhezčí jarní oblečení? :)

10 komentářů:

  1. Ty šaty v pravo dole z HM jsou nádherné, mám je ve wishlistu taky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny ty věci jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na tvém wishlistu se mi líbí skoro úplně všechno! :) A nejlepší jarní věci má určitě Zara, H&M, Stradivarius, Reserved a Lindex! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, taky bych brala všechny tyhle věci :D

    OdpovědětVymazat
  5. ty šaty z H&M jsou skvělý :)

    OdpovědětVymazat
  6. děkuju moc! <3 ale dělá to spíš ta úprava :D

    OdpovědětVymazat
  7. Do mýho stylu sedí spíš ten druhý wishlist, ta košile, šaty se širokýma ramínkama a loafers!♥

    http://ordinary-silly-things.bologspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. děkuju ti hrozně moc za takový milý komentář! vážím si toho, že to tak vnímáš, děkuju ;))

    OdpovědětVymazat
  9. Super wishlist! Miluju květinové vzory, proužky, puntíky:)

    Právě na mém blogu probíhá giveaway o balíček kosmetiky a překvapení! Budu ráda, když se zapojíš:)

    OdpovědětVymazat
  10. Joo, ty šaty jsou nejlepší věc!! ^^

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)