pondělí 8. dubna 2013

Seriály

Kdo nemá rád seriály? Je to nejlepší způsob, jak si odpočinout od učení, ale přitom nezameškat celý den koukáním se na film. Prostě. Nebudu to proflužovat, tady je "koláž" mých nejoblíbenějších seriálů. Možná jsem něco zapomněla (určitě...), ale tohle jsou moje za poslední dobu nejsledovanější. :)
1. The Killing je první detektivní seriál, který mě vážně bavil. Obe dvě řady se  mi líbily, zamilovala jsem si Holdera a celkově jsem byla fakt napnutá, kdo Rosie zabil. Bohužel, seriál mi byl přechválený, chvilkami mi přišel moc zdlouhavý a málo napínavý, konec poněkud neuspokojivý, přesto všechno, pořád patří do mých nejoblíbenějších. :)
2. Hart of Dixie je pro mě poměrně nový seriál, ale je fakt super. Je to takový ten oddychový, vtipný a romantický seriál, který prostě chytne. Líbí se mi tam jak móda (ať už ta retro, nebo moderní), tak to, jak jsou si v městečku všichni blízcí. Momentálně jsem to ale přestala sledovat, jelikož mě hlavní herečka strašně štve a nelíbí se mi s kým chce chodit. :D
3. How I Met Your Mother myslím, že je netřeba něco dodávat. Je to skvělý seriál. Některé dílý jsou slabší, některé jsou fakt vtipné, celkově velmi povedený seriál. Strašně mě štve, jak to natahujou, jsem na ně vážně naštvaná, protože mi to přijde čím dál tím trapnější, ale budiž...
4. Pretty little liars podobně jako HIMYM. Moc to natahujou a dělají to trapnější a trapnější. I přes to je to strašně originální a super seriál, kde se mi líbí jak humor, tak i móda. Velmi chytlavý a napínavý.  Celý článek o tomto seriálu najdete tady.
5. Bunheads sice jsem viděla asi jenom 7-8 dílů, ale i tak... Je to super! Je vidět, že je to od tvůrců Gilmorek, atmosféry, humor, hudba, všechno je hodně podobné. Což je u mě plus, gilmorky miluju. Ale! Navíc je tady tanec (balet!!!), což je teda veliké plus, vzhledem k mé lásce k baletu (jsem baletka v důchodu, haha). Takže, jo, líbí se mi to. :)
6. The Simpsons netřeba něco dodávat. Perfektní seriál. Vtipný, Oddechový. Úžasný. Animovaný. Miluju... <3
7. The Carrie Diares podobně jako u Hart of Dixie. Super oddechový seriál z 80. let. Nic náročného. Některé outfity Carrie jsou úžasné. Prostě fajn seriál na odreagování. ;)
8. Přátelé byl by hřích je tu nedat. Je to nejlepší seriál všech dob, vážně. Miluju ho. Nejvtipnější a nejúžasnější. :) Znám ho téměř nazpaměť. :)

Jak jsem řekla, nejsou tu všechny. Za zmínku by určitě stál Black books, Top Gear, Gilmorky, Gossip girl a podobně, ale nějak jsem na ně pozapomněla... :) Taky jsem slyšela, že skvělé seriály jsou Revenge, Hra o trůny, The Following, The Lying game, Jane by design a podobně.
Na které seriály koukáte vy? Které by jste mi doporučili? :)

4 komentáře:

  1. Tak tedy koukala jsem se jen na The Simspons a HIMYM. Simpsni jsou boží pořád, ale HIMYM v posledních měsících dost vypouštím, a když už, dívám se na to jen z čisté nostalgie. Jak byly první díly skvělé, tak teď je to hrůza :(.

    OdpovědětVymazat
  2. Prolhané krásky!!!! :) Ale jinak mám ráda všechny seriály....

    OdpovědětVymazat
  3. 2 broken girls!

    OdpovědětVymazat
  4. HIMYM, PLL, carrie diaries, přátele <333

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)