neděle 21. dubna 2013

chytni-to!

Vím, že jsem říkala, že do Anglie už nebudu psát, ale zrovna mám volné odpoledne, tak proč to nesepsat už teď, když to mám v živé paměti. O víkendu jsem byla na catch-itu, což je víkendovka pořádaná naší školou. Slovo catch-it je od toho, že se tam hraje baseball. A bylo to skvělé. Naše škola se ještě více sblížila jako rodina, užili  jsme si spoustu srandy a celkově to bylo pefektní. Lituju každého, kdo na BMA nechodí. Protože o hodně přichází. :)

 Všechny ženy! :)
 A všichni účastníci catch-itu (asi polovina školy).
 Mr.Lobel (učitel) s jeho synem. :)

Já s Janičkou u jedné zábavné hry.



 Mr. Loy!! :)
 Hraní Cup songu.
 Moje čtyři oblíbené spolužačky ze třídy! :)


10 komentářů:

  1. Jejda to muselo být bezva!!! Kamarádíš se hodně s Janičkou? ^^ To jsem ráda. Já vás tak dlouho neviděla :( Kdy se uvidíme?! :P Musíš něco zorganizovat, ja sem naprosto nemožna ://

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo, je úplně nejlepší, nevím co bych si bez ní počala!!! <3
      A až přijedu z Anglie, tak tě obě přijedem navštívit, jo? :)

      Vymazat
  2. V minulé škole v Plzni tam jsme kolektiv rozhodně nebyly a i kdybychom jeli na takový skvělý výlet, akorát by to bylo o tom, že by tam zase byly ty skupinky a sloužilo by to k posmívání druhým, jakože co si to s sebou vzal za oblečení, atd. V nové škole jsme velice dobrý kolektiv a tak se s nimi těším na každý výlet na který spolu jdeme, ale na tokovémto jsme ještě nebyly :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Chci na vaší školu :D:D Muselo to být skvělý, i ty fotky tak vypadají.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bylo to nejlepší!! :) Naše škola je jak rodina. Všichni se znají, všichni se mají rádi. :)

      Vymazat
    2. u nás je to docela naopak :D:/

      Vymazat
  4. tie fotky sú úžasné!
    sála z nich úplne skvelá atmosféra! museli ste sa mať naozaj dobre :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš e-mail :-) ode mě, tak prosím odepiš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kdo mi to píše? A nic mi nepřišlo... Na který mail?

      Vymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)