neděle 24. března 2013

TOP 5 youtubers #2

Moc se omlouvám, že opět nepřidávám články s aktuálníma fotkama, ale moji rodiče si odvezli foťák na dovolenou v Izraeli ze které se vrátí až zítra, takže jsem se rozhodla napsat druhou část článku o mých oblíbených youtuberech.
V zimě nerada chodím ven. A taky jsem hodně nemocná, což logicky znamená, že jsem pořád doma a nudím se. A tak jsem tuto zimu hodně koukala na různé beauty i nebeauty (lol, právě jsem vynalezla nové dlovo! :D) youtubery a našla jsem hodně nových a skvělých se kterými bych se ráda podělila s vámi. A kdo neviděl prví část tohodle článku, nechť čte tady.
HelloKatyxo
Katy je neskutečně pozitivní a sympatická slečna. Působí skromně, ale je vidět, že jí móda opravdu bere. Její styl je krásný a neokoukaný. Taky často točí videa se svými kamarády, takže má člověk pocit, že je jí blíž. Na youtuberské poměry nemá zas tolik odběratelů, ale mě přijde, že to jí dělá ještě více osobnější. ;) Taky má vlog channel na který sice moc nepřispívá, ale i tak tam má pár super videí.

essiebutton
Essie je kanaďanka žijící v Anglii, kde se přestěhovala za svým přítelem. Je to neuvěřitelně krásná, vtipná a milá holka. Točí videa převážně o kosmetice, ale působí na nich tak přirozeně a vtipně, že vždycky s radostí koukám na její nové videa. Rozhodně její videa doporučuju. ;)

akaydoll
Tato vlogerka je strašně originální. Navíc má hrozně příjemnou barvu hlasu. Točí videa o kosmetice, módě, ale i povídací videa na různé témata. Rozhodně se u ní nebudete nudit, je zajímavá, zábavná a hlavně originální. :)

meghanrosette
Když jsem poprvé narazila na její channel, řekla jsem si, že to bude nějaká barbína, ale není to tak. Meghan je strašně vtipná, ukecaná a sympatická vloggerka. Točí videa o všem možném a co se nevleze na její beauty chennel pak dává do svého osobního vlog channelu. :) Strašně pěkně se na ní kouká. :)

Jim Chapman
A nazávěr kluk. Tento neuvěřitelné sympatický a pohledný brit, který je shodou okolností i snoubenec mé další oblíbené beauty youtuberky Tanyi Burr, točí neuvěřitelně vtipné videa a nejrozmanitejší videa. také má vlog channel, kde přispívá téměř deními videi ve kterých můžete nahlédnout do "zákulisí" této slavné dvojce. :)

P.S. dneska jsem naposledy změnila layout. Jsem spokojená. Trvalo mi asi hodinu přijít na to, jak stylizovat datum a název příspěvku na střed, jak odstranit rámček u fotek, nebo jak přidělat linku pod název článku, ale stálo to za to. Pokud by jste měli nějaké dotazy, ptejete se na ASK.FM . :)

9 komentářů:

  1. Na mém blogu je giveaway.
    Budu ráda, když se zapojíš.:)

    OdpovědětVymazat
  2. sice tyhle komentáře "follownem se navzájem?" většinou ignoruji, ale tvůj blog se mi líbí, tak follownu:))

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadají fakt zajímavě, já většinou zůstávám u těch českých/slovenských, protože moje angličtina není nějak moc dobrá ;D

    OdpovědětVymazat
  4. super hned se pujdu kouknout:)
    A libí se mi tvuj blog:) a follownu tě jak ses ptala:))
    www.andreykab.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ta první mě zaujala také :-) Já ráda sleduji macbarbie07, ráda tě follownu také :-) Máš hezký blog :-) Prosím jen mi řekni jak jsi dala nadpis článku doprostřed :-D Zoufale to potřebuji vědět :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Dovolená v Izraeli...no..páni!!!
    Obdivuju lidi, kteří točí videa..já na to asi nemám tu správnou kuráž..
    Jinak u mě na blogu právě probíhá soutěž, ráda bych tě na ni pozvala a potěší mě, když se zúčastníš :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)