úterý 19. března 2013

Prague 2013 (spring break edition) ♥

Delší dobu jsem se neozvala. Dala jsem si pauzu, protože se mi nechtělo chodit na blog, který nikoho nezajímá. Ale. Budu pokračovat, protože mě to baví a protože to z části dělám pro sebe.
A co je nového? Jsem opět nemocná, tohle počasí už mě dohnalo. Nebudu si tu vylévat srdce nad tím, jak moc mi tohle počasí leze krkem (což leze), protože si myslím, že toho je teď všude plno. Mám spoustu nápadů na články. Filmy, kosmetiku a tak. Vím, že po nemoci budu mít hodně na dohánení, ale i tak bych to měla stíhat.
O jarních prázdninách jsem byla se sestrou v Praze za sestřenkou. Byl to dokonalý čas. Jeden den jsme si udělaly malý výlet po "památkách" a tady jsou fotky, které z toho vnikly.
Achjo, chci se tam vrátit. :)
Jo a dneska jsem taky přetvořila vzhled stránky. Potřebovala jsem něco jednoduchého a přehledného. Pořád nejsem na 100% spokojená, ale pžijde mi to lepší než to předtím. Co si o tom myslíte vy?
P.S. asi za měsíc jedu do Anglie, juchů! :) 












6 komentářů:

  1. Všechny fotky jsou kouzelné, ale nejvíc mě prostě dostala ta, kde je na obou sochách nějaký pták :D:D
    A máte skvělý čelenky, nebo co to je.

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky jsou moc pěkný, mají skvělou atmosféru. I když už taky chci jaro! ;D
    Co se týče vzhledu blogu, určitě je jednodušší a přehledný taky. Ale i minulý se mi líbil. ;) ...možná bych přidala aspoň jeden barevný proužek (nebo nějaký jiný barevný prvek) ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, teď se mi líbí ještě víc. To písmo tomu dodává ještě větší kouzlo. ;)
      Fakt pěkný!

      Vymazat
  3. Fotky jsou moc krásné, mají duši :). To je vtipné, já za měsíc taky jedu do Anglie! :D Třeba se tam ještě potkáme :). Design se mi moc líbí, přehledné, jednoduché, "čisté".
    Brzo se uzdrav ;)

    OdpovědětVymazat
  4. líbí se mi, jak jsou fotky upravené :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nice pictures!
    Really like the jumping pic!

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)