úterý 26. března 2013

Filmová doporučení

V poslední době jsem shlédla několik filmů, které mě opravdu nadchly, nebo přinejmenším pobavily a protože mám svůj blog ráda, rozhodla jsem se, že si své potěšení nenechám pro sebe, ale ty nejlepší filmy vám doporučím.
Silver Linings Playbook
Konečně romantický film, který se mi fakt líbil. Vypráví příběh dvou zraněných lidí. Jednoho podvedla manžela, z čehož se psychycky zhroutil a druhé zase zemřel manžel z čehož se také zhroutila. Celkově je film plný bolesti. Jennifer podala dokonalý výkon a musím říct, že jí mám čím dál tím více ráda. Jediné, co bych filmu vytkla je to, že se tam neustále řvalo a mluvilo sprostě, to já bych si klidně mohla odpustit... :)
Csfd hodnocení: 76%
Mé hodnocení:  75%

Gangster Squad 
Na tento film jsem se těšila asi půl roku. Děj se odehrává v LA po druhé světové válce. Všude vládně mafie a zkorumpovaná policie tomu jen nečinně přihlíží. Do akce se tedy pouští skupina policajtů, kteří bojují proti samotnému vůdci mafie. V jedné z hlavních rolí hraje Ryan Gostling a Emma Stone a už jenom kvůli nic stojí na film kouknout. Byl to super film, hodně akční a napínavý.
Csfd hodnocení: 72%
Mé hodnocení:  78%

Django unchained
Protože kovbojky ani Leonarda moc nemusím, na tenhle film jsem se moc netěšila. O to více mě ale překvapil. Tarantino nezklamal, film měl skvělý příběh, soundtrack, přírodu, kostými, herecké výkoný a byl zasazený do skvělé přírody. Hodně, HODNĚ povedený film. :)
Csfd hodnocení: 90%
Mé hodnocení:  87%

How To Train Your Dragon

Jelikož miluju animálky, tenhle mi nesměl uniknout. Nechápu, proč jsem kouknutí se na něj tak dlouho odkládala, je to jeden z nejlepších animáků, co jsem viděla a pokud animáky milujete alespoň z poloviny tak moc jako já, tenhle si rychle oblíbíte.
Csfd hodnocení: 87%
Mé hodnocení: 83%

Viděli jste některý z těchto filmů? Jak se vám líbil?

9 komentářů:

  1. To je perfetkní článek, zrovna jsem přemýšlela na co se večer podívám a nic mě nenapadlo ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek, všechny až na ten první film jsem viděla :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na ten první film se podívám, protože Jenifer mám od dob Hunger games v oblibě :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Noo, viděla jsem jenom poslední film... :D Ale líbilo se mi to. Je skvělý, že se takovýhle filmy pořád tvoří, člověk si u nich může i dobře odpočinout. ;) Ale Django mě hodně zajímá. Už víc lidí ho doporučovalo, tak bych si ho neměla nechat ujít. ;)
    A jinak, na Hunger games se už taky dlouho chystám... ale nejdřív knížky. ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Django je superdobrý film! I když jsem občas musela odvracet obličej kvůli tomu, jak tam ta krev vysoko vystřikovala :D Ale co. I tak to bylo bezva :D

    OdpovědětVymazat
  6. ani jeden jsem neviděla, někdy se na ně musím podívat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Neviděla jsem ani jeden:O mám co dohánět:D

    OdpovědětVymazat
  8. Ani jeden jsem neviděla , píšu si je na svůj (obří) seznam filmů , co chci vidět ! ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Gangster squad byl skvělej! Sice nic obejvnýho, jasnej děj dopředu, ale mě to fakt bavilo :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)