pondělí 25. března 2013

DIY : Tónovací balzám na rty!

Vzhledem k tomu, že mě tlačí čas a mám hodně věcí do školy, rozhodla jsem se, že tady přidám jeden DIY návod, který jsem dělala už pro svůj starý blog. Vím ale, že mezi mými nynějšími čtenáři jsou i lidé, kteří na můj starý blog nechodili a třeba se právě jim tento návod zalíbí.
Jedná se o jednoduchý návod na to, jak si vyrobit váš vlastní balzám na rty. Nejlepší je, že si můžete sami zvolit, jak pigmentovaný ho chcete! Ba dokonce si můžete určit, jakou bude mít barvu! No není to skvělé? A přitom to zabere jen pár minutek. ;) Určitě máte doma nějakou tu rtěnku, která vám v šuplíku leží už věčnost, ale nepoužíváte ji, protože je moc pigmentovaná/je vyschlá/není příležitost jí nosit a je vám jí líto. A já vám ukážu způsob, jak jí přeměnit v balzámek. ;)
Co budete potřebovat?
1. kelímek, do kterého balzám dáme (já použila starý kelímek od Alverde krému na ruce), 2. rtěnku či tvářenku dle vlastního výběru, 3. jakoukoli vazelínu (v mém případě tato od Balei, která má lehce oranžovou barvu, ale nevadí to) a potom už jen nůž či nůžky na vyjmutí rtěnky/tvářenky a špejli či párátko na promíchání.
A jak na to?
 1. Jakýmkoli normálním či nenormálním způsobem vydlabeme celou rtěnku a dáme jí do předem připravené mističky.
 2. Potom do mističky přidáme vazelínu. Nezapomeňte, že platí : čím více vazelíny dáte, tím méně pigmentovaný bude váš balzám. Pokud tedy toužíte po nahém balzámu s nádechem barvy, nebojte se přidat hodně vazelíny. V opačném případě si raději držte ruku na uzdě. :D
3. No a potom už jenom celou tu nádheru strčte na pár minut do mikrovlnky. Prvně to tam nechte asi na dvě minuty, poté to vyndejte a promíchejte. Pokud to nebude dokonale roztavené (jako na obrázku), vraťte to na chvíli zpátky. Až dostanete dokonale roztavenou břečku (hehe), dejte to asi na 15 minut do mrazničky a tradá! Balzám je na světě. ;) Já si ho nemůžu vynachválit, je super. ;)

Zkoušeli jste si někdy něco podobného sami vyrobit? Nebo jste ten typ, který si raději věci na pusu kupuje v obchodě? :)

8 komentářů:

  1. Já si radši všechno teda kupuju. :)

    OdpovědětVymazat
  2. mně to přijde jako fajn nápad :))

    OdpovědětVymazat
  3. Já dělala ze stínů lesky na rty a měla jsem zelené, modré, fialové, atd :-D Ale tónovací BALZÁM musím zkusit :-) Jinak ti mockrát děkuji za ten návod na nadpis článku :-)

    OdpovědětVymazat
  4. To je paráda. Nikdy jsem nic podobného nezkoušela, ale myslím, že je ten správný čas. Krásně jsi mě nainspirovala. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to je velmi dobrý nápad. Mě by nic takového nenapadlo. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám hroznou chuť si to udělat // a když se na to koukám... Hele, řeknu to narovinu, chytla mě hrozná chuť na malinový koktejl nebo tak něco :D

    OdpovědětVymazat
  7. Super nápad! Pokud doma najdu vazelínu, určitě to zkusím:)

    http://ordinary-silly-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)