úterý 5. února 2013

"Studying" & Pictures from Christmas Holidays!

Jo, jo, už je to klasika, že dávám vždycky staré fotky. Neuktuální. Ale tak nějak doufám, že už jste si zvykli a že vám to nevadí. Momentálně vážně nemám čas chodit ven fotit a v PC mám nahromaděné nějaké fotky, tak snad vám to nebude vadit. Tyhle konkrétně jsou z vánočního období. Od začátku prázdnin do Silvestra.
Jinak se mám fajn. Odpočítávám dny do jarních prázdnin (a tím i do příjezdu Adélky!) (už jen 11!) a učím se na písemky, což mě nebaví. Chjo. A co vy? Jak se máte?








2 komentáře:

  1. Cha, nám už zbývají jen tři dny! :D
    Pěkné fotky a na té třetí ti to strašně sluší, jsi tak hezká – a taky máš báječný vlasy. (Někdy si říkám, jestli bych neměla vzdychat radši potichu, ale tak snad ti to nevadí :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojda. Moc se mi líbí tvůj blog! Ráda bych Tě pozvala na můj web, který je zaměřen především na poruchy příjmu potravy, ale pozor- ne thinspo, ba právě naopak.Najde tam recepty, které nikde jinde nenajdeš..převážně clean eating, tipy, články postřehy...a v brzké době se rozjede projekt na pomoc lidem s PPP, jen čekáme s kamarádkou, kdy ho schválí krasna.cz. Na blog určitě mrkni, každopádně si tam najdeš to "svoje". A pokud by se ti u mě opravdu moc líbilo, můžeš se přidat mezi mé Followers aneb pravidelné čtenáře (v levém sloupci mého blogu). Přeju krásný zbytek dne. Andie xoxoxox

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)