neděle 20. ledna 2013

new in #1

Tento týden byl blázinec. Škola, škola, škola, učení, učení, učení. Už se vážně těším až bude pololetí za námi. :) Ještě v úterý oral test z angliny, opravit matiku a hotovo! Tedy doufám. Každopádně, dneska jsem nafotila věci, které jsem si za poslední dobu koupila, abych vám je ukázala. Některé mám ze včerejšího nakupování, jiné už mám třeba více jak měsíc. Omlouvám se za špatné fotky, ale v tomhle světle se vážně nedá fotit. :/
 Ohromně pohodlné natahovací ryfle jsem sháněla už dlouho, tyhle jsou z New Yorker za 499,-. Dva obyčejná tílka za 129,- z H&M, které nosím skoro pořád a potom taky nádherný šátek z I am, který jsem sehnala ve slevě za 90,-.
 Červenou řadu jsem dostala od tatínka na vánoce a jsem z ní unešená! Krém na ruce mám každý den v kabelce a pořád jej používám, je perfektní! Coca-cola lipsmacker jsem koupila v Nanunana na 60,- a je dokonalý. Dermacol Caviar Long Stay s Korektorem jsem dostala na vánoce a je dokonalý, rozhodně doporučuju!
 Tohle triko se nedalo vůbec vyfotit. Je z H&M a ve skutečnosti má dokonalou vínovou barvu. Koupila jsem ho asi měsíc před Vánoci a už si nepamatuju kolik přesně stálo, ale asi kolem tří stovek. Jinak kruhová černá huňatá šála je z Kiku (poje první věc odtama). Koupila jsem si jí na doporučení kamarádky a jsem z ní našená. První kruhová šála, která doopravdy hřeje. :) A stála jen 129,-.
 Z tohoto náhrdelníku jsem úplně nadšená. Podobný jsem už dlouho sháněla a tento se mi strašně líbí. Sehnala jsem ho za 90,- v Takku.
 Letos hodně letí podobné třpytivé diamantové náhrdelníky u kterých si nejsem úpně jistá, jesli je to už kýč a nebo nádherný šperk. Ale... Tento mě uchvátil. Sehnala jsem ho ve slevách v Tally Weil za 99,- a mám z něj radost! Na krku vypadá úchvatně!
 Krásný, elegantní náhrdelník z New Yorku za 49,-. Ano, čtete správně... Za ty peníze jsem ho tam přece nemohla nechat, no ne? :)
Dvě čelenky do vlasů. Poslední dobou hodně nosím drdoly a myslím, že čelenky k nim vypadají krásně. První tyrkysová je z Takka za 59,- a druhá z Tally Weil za 29,-.

7 komentářů:

  1. Mohla by jsi sem někdy hodit fotku sebe v těch řetězech na krk, pár holek už jsem v něčem podobném viděla a vždycky to vypadalo jako ohlávka :D. Ale věřím, že Tobě to moc sluší, na rozdíl od výše zmíněných máš totiž styl ;) :).

    OdpovědětVymazat
  2. Závidím ti tolik krásných věcí :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jůůů, máš moje povlečení! Je boží prostě no.. :D Jinak seš dobrej garnier-závislák :D

    OdpovědětVymazat
  4. sci-fi sci-fi sci-fi sci-fiii :D
    Máme stejné povlečení (já vím, říkala jsi to) :D
    Kdy si vezmeš ten perlový a "diamanto-kapičkový" náhrdelník??? O____O jsou husté! :)

    OdpovědětVymazat
  5. tak perličky poslední dobou miluju, nejradši bch měla perličkové všechno:-)!!


    Color Beam


    :-)

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)