středa 23. ledna 2013

Empties #1

Na blozích se poslední dobou hodně objevují články a opruktech, které blogerky vypotřebovaly. Vím, že by to někdo mohl považovat za "kopírování nápadu", ale podlě mě je tenhle druh recenze nejlepší, jelikož je si člověk udělá opravdu dobrý názor.Takže začněme. :)
Balea šampón pro hnědé vlasy
O tom jsem se tady zmiňovala již několikrát a tak se nechci opakovat. Jednoznačně jeden z nejlepších šampónů vůbec. Doma mám už asi šestou lahev a vím, že není poslední. Koupíte v DM za asi 49,-.
Avon pěna do koupele
Roztomilé, ale nepraktické balení, ze kterého se mi asi třetina produktu vylila, i když jsem pěnu mla zašroubovanou. Voněla hezky, ale znovu bych si jí nekoupila... 
Rimmel London Stay Matte Pouder
Nejlepší pudr vůbec. Tohle bylo mé  třetí balení a doma už mám další. Krásně zafixuje make-up aniž by vypadal nepřirozeně. Koupíte skoro ve všech drogeriích za cca 130,-.
Balea pleťový Peeling
Nejdřívě jsem se lekla malého balení, ale nakonec mi vydržel asi 5 měsíců, možná i více. Nemám s čím srovnávat, jelikož to byl můj první pleťový peeling, ale myslím, že svou práci ovláděl solidně. Nevysušoval a byl příjemný. Koupíte asi za 60,- v DM.
Balea Krém na ruce
Tento krém jsem doma měla asi dva roky a vůbec ho nepoužívala, jelikož mi vůbec nevyhovoval. Na rukou divně lepil a už po deseti minutách jsem měla potřebu ruce znovu přetřít, rozhodně nedoporučuju. Koupíte za asi +-49,- v DM
Essence krém na ruce
Tento krém jsem naopak měla velice ráda. Koupila jsem ho v Douglas asi za 39,- a byl skvělý. Nádherně hydratoval a pocit hydratovaných rukou dlouho vydržel. Určitě si jej koupím znovu.
Nizoral šampón proti lupům
Jedná se o dosti drahý šampón (myslím kolem dvou stovek za 100 ml) z lékárny a proto jsem čekala, že to bude zázrak, ale není. Myslela jsem, ža mi pomůže, ale nepomohl. Četla sjem na něj hodně kladných recenzí, ale já se s nimi nějak nemůžu ztotožnit...
Got2be ochraný sprej na vlasy
Byla jsem přkvapena, jak dlouho mi sprej vydržel! Měla jsem ho asi rok a používala jsem ho tak jednou do týdne. Nevím moc, co o něm napsat, myslím, že roli plnil dobře a asi si ho i koupím znovu. :)

I decided to write some of my cosmetic reviews in english too. Why? 1) It's great practice for me (I am on language high school) and 2) I noted that some of my visitors are from other countries. 
So excuse me, if I will write with many mistakes, I know that I am not perfect at my english. :)
I won't write these reviews in english jus because you probably can not buy these stuff elsewhere than in the Czech Republic and Germany. I hope you understood me. :)

4 komentáře:

  1. I didn't use any of this cosmetics. :(

    What do you think about following each other? :>

    All the best,
    paulinab

    OdpovědětVymazat
  2. Ráda tě follownu zpět:)
    Jinak děkuju!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju :-) Follownula jsem si tě :-)
    www.callmeketrin.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. ty jo, tys totho spotřebovala!!
    jak jsi to udělala? já mám prázndou lahvičku tak max jednu za dva měsíce a to mám vždycky děsný pocit vítězství :DD

    Color Beam


    :-)

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)