neděle 2. prosince 2012

Would you rather TAG. :)

Takže, tohle už vážně není normální. Sotva jsem se "vyléčila", jsem nemocná znovu. V pátek - tedy třetí den ve škole po nemoci - mě zase začalo bolet v krku a hlava. A v pátek měly být cupcake párty o které jsem psala v minulém článku. Řekla jsem si, dobře, nepůjdu na odpolední ajinu, pojedu domů, prospím se a bude dobře. Já bláhová. Po cestě jsem se třepala zimou v mém zimním kabátě, bolely mě záda, v krku a měla jsem chuť zabít všechny ty užvaněné lidi ze kterých mi třeštila hlava. Doma jsem si lehla, ale i když jsem byla unavená, nemohla jsem spát, třepala mnou zimnice a celé tělo mě bolelo. Za dvě hodiny jsem to už nemohla vydržet a tak jsem si změřila teplotu - přes 38. Takže super, jsem znovu nemocná. Přijde mi, že moje tělo není normální, vážně. To přece není pravda že sjem pořád nemocná, štve mě to! Takže to znamená, že jsem zase doma a proto nebudou žádné pořádné články. Ale rozhodla jsem se, že přidám zase nějaký TAG, jelikož ten minulý si přečetlo docela hodně lidí. Tentokrát jsem se rozhodla pro Would you rather, což v překladu znamená, co bys radši... Přijde mi to docela vtipné, tak pojďme na to! :)

1. Šla by jsi raději ven s upravenými vlasy a bez líčení, nebo nalíčená a s rozcuchanými vlasy?
Tohle je podle mě docela složité a není lehké se jen tak rozhodnout. Já s vlasy moc problém nemám, necuchají se a jsou docela dobré, takže myslím, že bych volila to druhé. Ale jak říkám, není to lehké rozhodnutí. :)

2. Nechala by sis raději vypadnout všechny řasy, nebo si nevytrhávala obočí?
Tohle je ještě těžší než předešlá otázka. :D Nad tímhle jsem se musela pořádně zamyslet, protože moje obočí roste jako šílené a kdybych ho nevytrhávala, vypadala bych jak yetti, věřte mi. Ovšem taky mám dost nevýrazné oči a bez řasenky vypadám jako albínská myš. I přes to, ale musím říct, že bych si raději nechala vypadat řasy, jelikož pořád jsou tady řasy umělé, že... ;)

3. Byla by jsi raději nucena nakupovat po zbytek života v MAC nebo v Sephoře?
Tak tohle je lehké. Nenakupuju kosmetiku v tahle drahých prodejnách, ale i přesto musím říct Sephoru, jelikož mají větší výběr značek a navíc zatím jsem z MAC nic nezkusila, takže...

4. Měla by jsi raději špatný sestřih, nebo špatnou barvu na vlasech?
Asi bych spíše volila špatnou barvu... Nevím proč, oboje je hrůza, ale když si musím vybrat, tak asi tohle. Podle mě, když má člověk špatnou barvu, tak to prostě odrostem může to nějak zesvětlit, cokoli, ale se špatným sestřihem asi těžko něco uděláte a jenom se cítíte strašně...

5. Co bys radši - nosit oční linku jako rtěnku, nebo rtěnku jako oční linku?
Tak tohle je hodně šílená otázka a jsem ráda, že to není doopravdy... :D Asi bych řekla, že nosit oční linku jako rtěnku. Nevím, oboje je divné, ale tohle mi přijde méně nechutné. Nedovedu si předstvit, že mám tu růžovou hnusnou, masnou a ulepenou rtěnku na očích. Brrr. Ikdyž zase mít černé, nebo hnědé rty taky není výhra, že? :D

A vzhledem k tomu, že jsem se na začátku tolik vykecávala tak soudím, že pět otázek je až až. Loučím se s vámi, děkuji vám, že mě ještě někteří čtete, vážím si vás. Doufám, e se brzo uzdravím a taky doufám, že brzy zas budu moci používat více foťák. Zatím se mějte! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)