pondělí 31. prosince 2012

What happened this year?

Samozřejmě vám všem přeji krásně prožitého Silvestra a hlavně skvělý další rok, který je před námi.
Chci se trochu poohlédnout nad rokem, který už za pár hodin skončí. Pro mě to byl rozhodně velice zajímavý rok. Prvně jsem založila tento blog. To je jasné. Ale i v osobním životě se událo dost věcí. Na jaro jsme byli u mé babičky na oslavě 90 narozenin. Často jsem jezdila na víkendy k babičce. Na jarní prázdniny jsme jeli do Prahy, kde to bylo skvělé. Přežila jsem stresy ohledně střední školy a dostala jsem se na Křesťanské Jazykové Gymnázium. Zdárně jsem ukončila základní školu a rozloučila se na bujarém rozlučáku se svou třídou. Na začátku prázdnin u nás byla Adélka. Jeli jsme do Polska. Pak k babičce a do kina. Prázdniny byly poklidné a nedělo se nic extra. Hodně jsem odpočívala u bazénu a relaxovala. V září jsem nastoupila na novou školu a absolvovala jsem skvělý adapťák.  Další měsíce jsem se hodně učila a zjistila jsem, že mě škola strašně stresuje. No a pak už tu jsou vánoce, které byly krásné. :)

 Co se blogového světa týče, tak váš nejoblíbenější článek je September favourites. Si bych je mohla začít dělat pravidelněji, že? :) Hned na druhém místě je článek o campu you're grater than. A na třetím místě pak TAG dedly sins of beauty.

Nejčastěji mě navštěvujete přes Juno a hned na druhém místě je obyčejný seznam a pak facebook, což moc nechápu, jelikož na fb odkazy na blog nedávám...

Země, ze které mě čtete je hlavně Česko, na druhém místě potom Slovensko, ale co mě překvapilo - na třetím místě je Rusko a to s nemalým počtem návštěv! :D No a dalším pro mě překvapením bylo na čtvrtém místě Izrael! :D

Můj nejoblíbenější blog, pro tento rok na který chodím opravdu nejraději je LoveTaza. Z českých pak třeba Plum, nebo Juno, či Daniella m. :) Hodně jsem si ale oblíbila i theonlydelight.blogspot.com.
Z Youtube videí mám nejradši ty od Ingrid a Luka. Jsou nejlepší! :) I jejich vlogy miluju!

To bude všechno. Doufám, že se vám tenhle vykecávací článek bude líbit a mějte se krásně! :)

3 komentáře:

  1. přeju krásný rok 2013. doufám, že se to ve škole trochu zklidní, aby jsi z toho nemusela být tak ve stresu. to by byla škoda. věřím, že si zvykneš a že to bude lepší - ta škola za to stála! měj se nádherně a někdy ti konečně musím něco poslat... pa, j.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za zmínění, zahřálo to u srdíčka :D.
    Přeju Ti krásný a šťastný Nový rok! :)
    Juno

    OdpovědětVymazat
  3. Trochu opožděně přeji mnoho úspěchů v roce 2013 :)
    Máš krásný blog, jsem tvůj nový follower ;)

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)