pátek 7. prosince 2012

October sunny afternoon.

Takže, dneska končí moje období nemoci (doufám, že už nadobro!) a v pondělí zas můžu do školy. Dneska jsem jela s bráchou a maminkou do Ostravy a bylo nám parádně. :) V OC karolíně mají krásnou výddobu, úplně jsem načerpala vánoční atmosféru! :) Ale o tom jsem vůbec mluvit nechtěla. Víte, co se mi totiž konečně (!) podailo? Ano, už jsem konečně přetáhla všech 8 GB (uf!) fotek za posledního pů roku, takže se těště na smršť fotek! (muhehe!) Jako první vám ukážu fotky ze začátku října, kdy jsme si s Barčou (sestra), bráchou a maminkou udělali výlet na jeden hrad nedaleko. Bylo to tam kouzelné! ;)
P.S. všem vám vřele doporučuju Perníkové Latte ze Starbucks. Vím, je to předražené, ale prostě to chutná jak Vánoce! :)











2 komentáře:

  1. Ten hrad je úplně kouzelný! A co to je na té poslední fotce, prosímtě? :DD

    OdpovědětVymazat
  2. To sú krásne fotografie!
    Vidno, že ste si to užili :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)