středa 5. prosince 2012

christmas wishlist ❄

Jak je o mě známo, ráda si píšu o všem seznamy. A taky si ráda seznamy čtu. Tak proto mě baví se koukat na vánoční wishlisty. A jeden jsem si taky udělala. Je jasné, že asi nedostanu všechno co je tady, a ani mi o to nejde, ale ráda mám věci pěkně sepsané. 
1. Povlečení s růžemi z Ikei. Pokukuji po něm už nějaký ten pátek a moc se mi líbí. A protože jsem ho s maminkou kupovala tak vím, že letos se ho dočkám. ;)
2. Hnědá kabelka z NewYorkeru. Dlouho jsem sháněla nějakou velkou kabelku do školy, která by nebyla na zip, aby se mi tam vešly všechny sešity. Letos jsem našla podobnou jako na obrázku v New Yorkeru a moc se mi líbí!
3. Umělé řasy z NYC. Už dlouho chci nějaké umělé řasy zkusit a tyhle jsou nejlevnější a nejhezčí z drogerie. Nechci nějaké drahé, na vyzkoušení mi stačí i za pár kaček. ;)
4. Stříbrný řetízek. O tom už taky vím, že ho dostanu, protože jsem se taky podílela na vybírání. Ten, který jsme vybrali se mi moc líbí. A je z chirurgické oceli za což jsem ráda, jelikož je to pevnější a kvalitnější než stříbro. ;)
5. Dermacol Caviar Long Stay make-up. Slyším na něj samou chválu. navíc má dlouho vydržet a hodně krýt, což moje čelo rozhodně potřebuje. Korektor ve vršku je rozhodně plus.
6.Právě mi došlo moje duhé balení Stay matte pudru od Rimmelu. Je to nejlepší pudr na světě, vážně. A já bych si přála nové balení. :)
7.Oční paletka NYC. Jedny stíny od NYC už mám a jsem s nimi spokojená. Tyhle vypadají super. Je to set pro hnědé oči se čtyřmi stíny, bází pod oční stíny a s rozjasňvačem. ;)
8. Knížky. Nebudu vám lhát, všechny mi mamka koupila (a já jí moc děkuji!) . Poslední dobou nemám při tom všem učení chuť číst ještě něco složitého a tak vyhledávám jen samé oddechovky...
9.Mobil. Tenhle Sony Xperia Tipo by se mi líbil. A nový mobil už vážně potřebuju... Uvidíme. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)