neděle 30. prosince 2012

Christmas Diary + kinová doporučení

O vánocích jsem si dala trochu delší pauzu od veškerého blogování, ale teď už jsem zpátky. Prožila jsem krásné Vánoce a svátky se svou rodinou. Užili jsme si spousty strandy, hráli jsme hry, koukali na televizi, chodili na procházky a hezky si odpočinuli. Taky jsem doatla spousty dárků, za které jsem ohromně vděčná. Moc se mi tu nechtějí fotit, nechci, aby jste si mysleli, že se vychloubám (Vánoce přeci nejsou o dárcích, alespoň ne pro mě!), ale pokud by jste o tento článek přeci jenom měli zájem napište mi rposím do komentářů :). Moc se mi ještě nechce na takové ty články typu "Co rok dal a vzal" a tak tento článek soustředím na "recenzi" dvou filmů, které jsem v posledních dvou dnech viděla v kině. Jedná se o relativní novinky a pokud jste je neviděly, rozhodně vám tyto dva filmy doporučuji! A o které se jedná?
Hobit : Neočekávaná cesta
Na úvod musím říct, že jsem velikým fanouškej jak už Pána prstenů, tak i Tolkiena samotného. Proto možná bude můj nároz poněkud zaujatý. Každopádně film mě nadchl. Podle mě měla tato "pohádka" přesnou dávku napětí, akce a dobrodružství. :) Kamera i kostými byly velice povedené a tzv. Theme song, který se prolínal celou písničkou mě úplně uchvátil! Krása, krása, krása!
 Takže, doporučila bych vám na tento film jít do kina?
Ano, pokud máte rádi fantasy filmy a líbil se vám i Pán prstenů.
Ne, pokud si nepotrpíte na fantasy filmy. V to případě vám říkám, koukněte se na to v pohodlí domova na DVD.

Atlas mraků
Na tento film jsem do kina původně vůbec nechtěla jít, ale šli jsme nakonec na něj s kamarády, tak jsem nechtěla trhat partu. A dobře jsem udělala! Podle mě to byl skvěle natočený filmový zážitek! Jedná se o film ve kterém najdete hned několik velice zajímavých a poučných příběhů ve velikém časovém rozmezí. Sranda je to, že v každém hrají stejní herci, kteří jsou je namaskovaní k nepoznání. Já sama jsem s tím měla veliký problém. :D Bylo to senzační. Některé scény byly hodně brutální a krvavé, při jiných se mi skoro chtělo brečet. Každopádně rozhodně úžasný film se skvělým hereckým obsazením! :)
 Takže, doporučila bych vám na tento film jít do kina?
Ano. Nevím co víc dodat, prostě na něj jděte!
Ne, pokud k smrti nenávidíte podobné mysteriózní a psychologické filmy, které jsou tři hodiny dlouhé... ;)

1 komentář:

  1. Zrovna dneska jsem byla na Hobitovi a je to opravdu povedené :)
    http://christinde.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)