pondělí 26. listopadu 2012

veeeery random!

Vždycky, když vidím tu bílou stránku blogeru tak mám strašně chuť psát něco inteligentního a poutavého, ale potom si uvědomím, že nic takového prostě napsat neumím... :D
Ale uvědomila jsem si, že už dlooouho jsem nepsala takový ten klasický deníčkovský článek. Jakože opravdicky deníčkovský. A pár lidí (ok, myslím že jenom Juno) se tady vyjádřilo v tom smyslu, že by i podobný článek uvítalo a tak ho tu máte mít. I když s mým duchaplným (ha ha) životem  to asi půjde těžko. Nic zajímavého se mi neděje. Jak by asi taky mohlo, když většinu dne strávím nad sledováním buďto přátel, filmů a nebo v horším případě jen náhodných videí na youtubku a nebo čtením Jany Eyrové, kterou miluji a obdivuji stále více. (Jakože tu knížku, ne Janu, že ano.) Takže vážně nevím o čem bych chtěla psát. Myslím, že jsem tady zmiňovala, že jsem nemocná, takže by se dalo říci, že na jisté flákání se mám asi nárok, ale když se blíží můj návrat do školy, přepadají mě chmury, protože jsem se na školu ani nekoukla. Vážně nevím, jak hodlám zvládnout odmaturovat. Co mě to napadlo, že jsem šla na gympl?! Ale, když už mluvíme o té škole, tak jsem vážně ráda, že jsem se dostala na mou školu. Jsem Bohu čím dál tím víc vděčná za to kde jsem. Jakože, pořád je to škola  a tak mě vytáčí domácí úkoly a zkoušení a tak, ale jsem ráda, že mě to může vytáčet na tak skvělé škole, jestli mě chápete. :) A taky, NIKDY bych neřekla, že Jenny Deer bude tak skvělá holka a kámoška. Prostě sci-fi. Je úplně moje "krevní skupina" a je to první člověk se kterým se vídám každý den a přitom mi nevadí, že zná můj blog. :)
Tak a když už jsem vám popsala svoje pocity ze školy, vyčerpala jsem všechny své témata. Asi bych toho radši měla nechat, měla bych vymazat co jsem zatím napsala a zachránit si tím vlastní kůži, ale říkám si whatever... Stejně už všichni ví, že jsem blázen no ne?
Jo! A teď mě napadlo ještě něco. V pátek budeme s naší mládeží pořádat Cupcakes party a já se fakt těším, protože u nás pak bude spát kámoška. Teda možná dvě, snad to vyjde. Jakože cupcake party je dobrá sama o sobě natož ještě takhle. Jenom doufám, že přijde dost lidí, jinak to bude trošku awkward. Musím přemluvit moje nejlepšího klučičího kámoše ať přijde. Doufám, že přijde. Jinak to bude trapas. (Protože je zatím přihlášeno 5 lidí asi z toho tři jsme my sestry...)
Tak to už bude definitivně všechno. Stydím se za tu slátaninu co tu je a tak to radši rychle zveřejním a jdu se zahrabat. čest.

4 komentáře:

  1. Článek je ehzký, ale stylem mi připomíná Juno, a nějak v tom chybíš ty... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem ráda, že se ti tam líbí! už jsi zas nemocná?:(to je mi líto, brzy se uzdrav!

    OdpovědětVymazat
  3. Možná trošku slátanina, ale milá :). Se školou si hlavu nedělej, brzo se do toho určitě dostaneš a přijdeš nějak na způsob, jak mít dobré známky a přitom se z toho nezbláznit. Věř mi, mám s tím svoje zkušenosti :). A hodně štěstí s cupcake party, bude to určitě skvělé ;).

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)