čtvrtek 15. listopadu 2012

say goodbye


Dny plynou a já jsem čím dál tím více línější zde cokoli napsat či přidat. Je toho poslední dobou strašně moc... Ze zdravotních důvodů musím minimálně jednou týdně chodit na bezén, do toho se učím na písemky do školy a uklízím doma... A když už má člověk pár minut volných, to poslední na co má chuť je, vymýšlet nějaký článek na blog. Čímž jsem v podstatě sama proti sobě, jelikož blog si vedu z velké části hlavně kvůli sobě, abych měla vzpomínky, abych se trénovala ve psaní a abych měla "nějakého koníčka", když už se do baletu nemůžu vrátit.
Není moc, co bych vám mohla psát, jelikož se nic extra nového neděje. Škola je čím dál tím těžší. Písemek je tolik, že mě z toho bolí hlava a navíc jsem ze základky zvyklá, že se ani nemusím učit a dostanu jedničku, což tady rozhodně neplatí...
Ve sboru jsme měli Legoprojekt, což bylo strašně fajn, ty děcka byly ohromně tvořivé a postavili nádherné legové městečko.  V pátek je Martinský trh (na který se vždycky těším), dneska přijela babička a na jaře pojedu na týden do Londýna.
Už vážně nevím, co bych dál psala... :D Brzy zase přidám něco jiného (třeba už možná konečně fotky nabo něco z módy ;))
P.S. doufám, že jsem vás tím nadpisem dostatečně vylekala, že odcházím, protože to byl záměr! :D Narážela jsem tím však jen na novou skvělou písničku od Train ;)

3 komentáře:

  1. jo, vylekalas! :D ale ta písnička je skvělá :) ze školy si nic nedělej, je to sice děs, ale časem se do toho dostaneš ;) budu se těšit, až Tě blogování zas "popadne" ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Vylekala - už jsem se chystala napsat extra dlouhý komentář ála "néééééééééééééééééé..." :D
    Do Londýna! To se máš♥
    Jinak s tou školou to chápu, až moc dobře... Ještě že už je zase pátek. .)

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)