neděle 25. listopadu 2012

christmas playlist by Kristý.

Tal dlouho jsem se držela, abych neonemocněla, když už mám tolik zameškaného díky "oblítávánhí" doktorů, ale teď nuž to vážně nešlo a tak jsem doma od čtvrtka s kašílkem, horečkou a bolestí krčíku. (Ne, nechápu proč píšu jak blběček.) Každopádně - Vánoce se blíží. Už jenom měsíc! A já už se na ně letos moc těším. Po celém to školním roce plném stresu už se vážně těším na koledy, cukroví, rodinu, sníh a vánoce. Prostě se na to těším. A proč si vánoce trochu neprodloužit alespoň tím, že už teď začneme poslouchat koledy, že? Takže dneska jsem si stáhla všechny moje oblíbené vánoční písničky, vyvěsila si v pokojíku vánoční světýlka (a brzy taky nastrojím malý umělý vánoční stromeček!) a už se nemůžu dočkat až začneme péct cukroví. :)
A protože na vás tady myslím, rozhodla jsem se, že se s vámi budu o mých nejoblíbenějších vánočních hitech sdílet. :) Snad to oceníte a taky mi nějaké ty písničky doporučíte.
Johnnyho War is Over je prostě vánoční klasika. Užb si ani nedovedu představit vánoce bez této písničky. :)
No a pochopitelně ani Trainovská Shake up Chrotmas tady chybět nesmí. :)
Coldplay je jedna z mých úúúplně nejoblíbenějších skpin a tahle jejich vánoční písnika je opravdu má oblíbená. Je krásná, klidná, ale zároveň plná energie! :)
Této české písničce jsem se strašně dlouho bránila. Všichni jí milovali a proto mi už z principu lezla na nervy. Ale musím uznat, že je krásná a má skvělé slova. :)
A teď už se dostáváme k celým oblíbeným albům To od MB je dokonalé. Poslouchala jsem ho i loni a letos rozhodně budu také. Poslechněte si všechny písničky, jsou úžasné!
Letos jsem také zjistila, že Taylor má opravdu pěkné album s vánočními písničkami, rozhodně stojí za poslech. :)
A nakonec to nejlepší - She&Him. Miluju Zooey jako herečku, ale ona je i dokonalá zpěvačka. Tohle jejich vánoční album je moje vánočně nejoblíbenější a Baby It's Cold Outside je prostě rozkošné! :)

2 komentáře:

  1. Rozhodně si je poslechnu, jen co bude víc času...
    Světýlka v pokoji! Chci je moc dlouho, ale vlastní je babička a ta mi je nechce půjčit :D...
    Tak se brzo uzdrav a hezké "vánoce".

    OdpovědětVymazat
  2. První čtyři znám a zbytek hned napravím :) i já se moc těším na Vánoce, už aby to tu bylo :) brzo se uzdrav!

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)