pátek 5. října 2012

thanksgiving.


Já vím, že ještě není Díkuvzdání, ale dneska poslední hodinu s námi pan učitel angličtiny nakousl téma Díkůvzdání a mě to prostě nějak pohltilo. Myslím, že nejenom na Díkuvzdání, ale každý měsíc, každý den máme tisíc důvodů proč být vděční. A mě to třeba pomáhá i v dnech, které nejsou lehké, ve dnech, kdy se všechno možné pokazí. Prostě se jen zastavím a uvědomím si ty věci, za které jsem Bohu ve svém životě vděčná. Někdy to jsou maličkosti, jindy hluboké věci, ale vždycky se něco dá najít. :)
A za co jsem momentálně vděčná nejvíce?
•za osvěžující podzim plný barevného listí
•za teplé večery strávené nad Biblí s horkým čajem v ruce
•za nově vybudovaná (mnohdy úplně neuvěřitelná) kamarádství na mé škola
•za mou perfektní školu, za to privilegium, že mě učí tak moudří a Bohabojní lidé
•za našeho Hachicku, našeho maličkého a rozkošného koucourka
•za své kamarádství se sourozenci, za to, jak se naše vztahy prohlubují
• a samozřejmě za kávu! (Bez které bych asi nepřežila brzké ranní vstávání a dojíždění do školy. :)
A za co jste vděční vy? Myslím, že každý má ve svém životě plno takových věcí. Ráda si přečtu ty vaše důvody k vděčnosti. ;)
btw. písnička na začátku je jedna z mých poslední dobou nejposlouchanějších chval. Je krásná a pokud by se vám líbila, doporučuji taky její normální (rozuměj - neakustickou) verzi

4 komentáře:

  1. Tak něco podobného už jsem někde četla :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

      Vymazat
  2. za kávu a za spánek. jo! :)

    OdpovědětVymazat
  3. paci sa mi taky pristup ze si vies tak pekne povedat, co sa ti paci a co a za co si vdacna. Aj ja sa snazim kazdy vecer si zosumarizovat klady!
    Pozyvam ta na prvu giveaway mojho blogu pri prilezitosti jeho tretich narodenin!
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2012/10/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)