neděle 28. října 2012

stay strong.




Fotky jsou z loňské zimy. Vzhledem k dnešnímu sněhu jsem usoudila, že se tu docela hodí.

Já vím, já vím. Jsem ta nejstrašnější blogerka na světě. Nedávám vám o sobě vůbec vědět a kašlu na to tady. Nechci se nijak ospravedlňovat, ani nemusím, přece jenom je to tady moje, že jo. Ale kdyby to nááhodou někoho zajímalo tady je mé vysvětlení - nemám fotky. Nemám je jak přetáhnout do PC. Už se na tom pracuje a dříve nebo později už je snad budu mít k dispozici, ale do té doby to tu budete muset hold přečkat. A druhý důvod je ten, že jsem měla (mám?!) nějaké divné a blbé období. Nějak se na mě sype škola, do toho řeším jisté osobní věci a není mi zrovna hej. Jakože, já nejsem a nikdy asi nebudu úplně na dně, nemám to zapotřebí, protože to nejdůležitější a nejpodstatnější mám (můj vztah s Ježíšem), ale přesto to není nic příjemného. Takže jsem něměla ani chuť zde něco psát. Prostě jsem se neměla dobře.
O podzimních prázdninách jsem byla u babičky. Nevzala jsem si s sebou záměrně učení a ani tam není internet, takže jsem prostě na pár dní vypla a relaxovala jsem. Přesně to jsem potřebovala. Miluju to. A teď se hold musím vrátit zpátky do života. Snad se máte lépe než já. :)

2 komentáře:

  1. Fotky jsou kouzelné a tvou "strašnost" ti samozřejmě promíjíme... A těším se na další, ty nové :). Jinak - přes nadcházející hluboce depresivní roční dobu ti přeji tu nejskvělejší náladu.

    OdpovědětVymazat
  2. můžeš psát i bez fotek ;) ať je Ti brzy lépe ... :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)