neděle 16. září 2012

What's in my school bag?

Dneska je tady další TAG článek. (Co je to TAG jsem psala v minulém TAG článku.) Tohle je poměrně oblínený typ článku, protože většina lidí strašně ráda šmejdí a kouká, co kdo s sebou tahá. Nebo alespoň já ano. Chci uporoznit, že tohle nosím do školy. Když jdu někam do města, tak tam mám úplně jiné věci. Do školy se toho snažím nosit co nejméně, protože kdo by chtěl mít těžkou kabelku či batoh, že ano? Tak jdeme rovnou na to.
(Omlouvám se za špatnou kvalitu, foceno večer. ;))
1 - Pití.Piju hodně a všude. Když nepiju, bolí mě hlava a je mi strašně špatně, takže tento termohrnek ze Starbucks je mým velikým pomocníkem. Vypadá dobře, skvěle se z něj pije a pojme tak akurátní množství vody. 
2 - Peněženka. Bez té by se asi neobešel nikdo, že? Tuhle mám už rok, přijde mi hezká. Je z Tally Weil, pokud by to někoho zajímalo. :)
3 - Svačina. Někdy nosím svou z domu, někdy kupuju, záleží na tom, kolik mám času. Tenhle 'loupák' je jeden z mých nejoblíbenějších, miluju kokosovo-čokoládovou příchuť, mňam!
4 - Kapesníky jsou nutnost a stejně tak krém na ruce. Zvláště v zimě a na jaro mám ruce pěkně popraskané a vyschlé. Tento dětský krém nádherně voní a mé pokožce svědčí, vřele doporučuju! :)
5 - Učebnice a sešity. Skříňky ve škole nemáme, takže všechno s sebou musím tahat. Ale co se dá dělat, že? :)
6 - Žvýkačky. Bez těch bych se neobešla. Mám takovou menší úchylku a pořád žvýkám! :D Moje nejoblíbenější jsou zelené orbitky, klasika.
7 - Balzámy na rty, lesky a gumička. Žádnou make-up taštičku s sebou už nenosím, protože na úpravu svého zevnějšku stejně nikdy nemám čas. Ale různé blbosti na rty sebou mívám vždycky. Gumička se hodí vždycky... Taky ještě nosím antibakteriální gel, ale ten jsem zapomněla vyfotit...
8 - Diář. bez něj bych se opravdu neobešla. Často zapomínám věci ikdyž si je napíšu, natož abych si je měla pamatovat jen tak! Tento filový se mi moc líbí. 
9 - Malé kovové pouzdro, kde mám prupisku, tužku, zvýrazňovače a tenké fixy na pothování. To je vše co potřebuji. :)

1 komentář:

  1. Ano, přesně tyhle články miluju! :) Nosíme s sebou podobné věci :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)