čtvrtek 6. září 2012

New school year started.

Už je to týden, co se zde objevil můj poslední článek, ale myslím, že všichni chápeme proč - začala škola.
Já jsem nastoupila na střední školu (jazykový gympl BMA), takže pro mě bylo moc věcí nových. Celý týden byla ale vážně super a myslím, že jsem si školu vysnila dobře. Jsem ráda, že tam jsem! Mám ráda angličtinu, takže mi vyhovují hodiny s rodilými mluvčími a jsem Bohu vděčná, za všechny ty super křesťany, kteří tam chodí, cítím se tam jako v rodině a to tam chodím necelý týden! Třída se zdá být zatím taky dobrá, těším se, až je více poznám. Jana (spolusedící) je neuvěřitelně milá a úžasná holka a je pro mě obrovským požehnáním a stejně tak Hanka, která je opravdu super. Celkově jsem zatím spokojená! :)
Tímto se chci taky nějak omluvit za neaktivitu, ale nechci školu lajdat hned ze začátku...
(Fotky nejsou aktuální, nemám čas fotit. :))
Brzy se ozvu.

6 komentářů:

  1. Možná neaktuální, ale krásné :).
    Tu školu Ti moc přeju, ach ach ach, jakýkoliv jazykový gymple, proč jsi nepřišel ke mně dříve a neotevřel mi oči, že na tě chci? :D
    Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tvé fotky se mi moc líbí :) Co nejraději fotíš? :)

    OdpovědětVymazat
  3. To jsou úchvatné fotografie !

    Oriflame GIVEWAY - http://thecashmerechic.blogspot.cz/2012/08/oriflame-giveway.html

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné fotky)

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. jůůůůů :) ♥
    Ty fotky jsou skvělé, objektivně je krásnější možná ta druhá, ale mně se strašně líbí ta první! :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)