sobota 15. září 2012

gratitude and joy

Nadešlo mé nejoblíbenější období. Miluju podzim. Miluju studená rána. Miluju krásně zbarvenou přírodu. Miluju babí léto. Miluju období jablek, dýní, večerů strávených doma s šálkem čaje. Podzim je skvělý. Nádherný. Úžasný. A tento obzvláště. Mám se skvěle. A proč? Co mě činí tak vděčnou a šťastnou? Většinou to jsou maličkosti. Ale právě tyto okamžiky jsou velice vzácné a tvoří mé dny. 
Ranní procházky na autobus a pozorování probouzející se přírody.
Nové kamarádství ve škole.
Nejlepší učitelé milující Pána.
Skvělé rozhovory na adapťáku a ve škole.
Poznávání maminčiny moudrosti.
Zrající jablka.
Teplé čaje a voňavé svíčky.
Mlhavé (kouzelné) dny strávené s kávou a knížkou.
Pozorování Meggie, jak si hraje na zahradě.
Poslouchání hudby a zpívání chval.
To jsou věci, které stojí za to. Kouzelné okamžiky, které vám vyrazí dech a dělají můj život vyjímečný. Mám se skvěle. doufám, že vy také!


2 komentáře:

  1. těch kouzelných okamžiků nikdy není dost. měj krásný podzim!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím s Luckou :) Miluju podzim a zatím vypadá opravdu úžasně :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)