pondělí 13. srpna 2012

week in photos #2

Posledních pár dní bylo docela nudných. Venku je nic moc počasí a tak se nedalo nic dělat. Takže jsme se ségrou shlédla šest řad HIMYM (právě se pracuje na sedmé), tisíckrát jsme přejmenovali našeho nového kočko/kocourka (nejsme i jistí) a nakonec ho/jí pojmenovali Robin (ano, viděla jsem moc dílů HIMYM). Co jste dělali vy? :)






6 komentářů:

  1. pejsek je slaďoučkej a tobě to sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  2. První fotka takový ňuňánek ^^. Taky mám jorkšírka:). Jsou nejsladší:)

    OdpovědětVymazat
  3. krásny psík! Dopozerávala som zameškané diely seriálov, aklimatizovala som sa doma po 5 týždňoch v cudzine a čítala Carrie´s diaries. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé ten pejsek:) Taky našemu jorkšírovi dělám culík, ale moc ho teda nechce no:D

    OdpovědětVymazat
  5. to máte dobrý, že máte jméno. Já mám křečka rok a pořád je to prostě "křeček" :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky,
    rada by som ťa pozvala na make-up giveaway!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/07/giveaway-ii.html

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)