pátek 3. srpna 2012

TOP 6 youtube gurus

USB mého foťáku ještě stále stávkuje, takže se bohužel nepokocháte fotkami mého dokonalého nového kocourka (u kterého si nejsme jisti, jestli to náhodou není kočička a tak jsme ho/jí pojmenovali Robin). A jelikož jsem pověstná tím, že strašně ráda koukám na make-up videa na youtube, rozhodla jsem se, že se s vámi podělím o 6 mých úplně nejoblíbenějších make-up guru.
K videím na yotube jsem se dostala skz jednu blogerku a jsem za to ráda. Videa jsem začala sledovat v angličtině asi před třemi lety a musím říct, že jsem jim ze začátku moc nerozuměla. Ale hodně (!) mi to pomohlo s angličtinou a dnes nemám problém rozumět američanovi, ikdyž mele děsně rychle. A za to myslím svědčím z velké části právě youtube make-up a fashion gurus! :)
Bethany byla první vlogerka, kterou jsem začala pozorovat. A sleduji jí s velikým zájmem do dneška. Beth je strašně sympatická a veselá holka, která miluje barvy, módu i make-up a její videa jsou strašně zábavná. Točí videa jak o make-upu, tak i třeba různé DIY nápady, videa o módě, vlasové turitoály, ale má třeba i vlog channel (Bethany's life) a tak dává i různé náhodné videa o tom kde je a co prožívá. Tato šestnáctiletá slečna je prostě super! :)

Meredith mi hodně svým stylem videí připomíná Bethany (a dokonce v jednom svém videu přiznala, že díky Bethany začala sama s točením), ale to je jenom dobře. :) Meredith je taky strašně sympatická, je vidět, že jí točení baví a má spoustu super nápadů. Sice se úplně nestotožňuju s jejím stylem oblékání, ale na její videa prostě nejde nekoukat. A stejně jako Beth i ona má Vlog channel, který je úžasně zábavný! :)

Na tuhle paní jsem přišla teprve před třemi měsíci, což je strašná škoda, protože je fakt super. Dělá skvělá make-up videa, má super oblíkací styl a její hair turitoály jsou jedny z  nejlepších! Kdo by kdy řekl, že tahle mladičce vypadající dívka už má manžela a malé dítě? Já vím, šílené. :) Carah má také vlog channel (jako předešlé dvě) a tak vím, že její manžel je sympaťák a její děťátko je rozkošné. :) Její videa prostě miluju! :)


Strašně sympatická slečna, která je strašně podobná na jednu herečku (nevím jak se jmenuje, ale vím, že hraje na Disney channelu. :D)! Lindsney je strašně sympatická a hodně mi připomíná mě, protože mluví hrozně rychle a o všem mluví půl hodiny. :D Zase bych se opakovala, ale její videa jsou prostě zábavná a hezky se poslouchají. :)

Mladá holka, která má neuvěřitelně sympatické videa, vážně! :) Je hrozně milá, hezky se na ní kouká. Má dobrou výslovnost a její videa jsou rozhodně zábavné. Taky se mi líbí, že je vždycky originální a že má úplně jiný módní styl, než většina youtube gurus. :) A taky má super vlog channel (jako všechny předešlé holky...).

A do šestice všeho dobrého tady máme Ingrid, která je prostě rozkošná. Má úžasný styl, krásně se umí malovat a je děsně sympatická. Co více si přát? Jo a děsně se mi líbilo její poslední video s DIY (tedy ona to nazvala GIY - glam it yourself!), kde vyráběla náramky. Vypadalo to skvěle, musím to zkusit! :)

A to už je všechno. Za zmínku by jich stálo asi více (třeba ještě Meagnheartsmakeup a další), ale bohužel se nedostali do mého ''top 6'' žebříčku. Také je dost nadaných českých youtubařů, ale o tom zase někdy příště samostatné video. Jaký je váš názor na podobné lidi a videa? Milujete je, nenávidíte a nebo jsou vám fuk? Chci slyšet (číst) vaše názory!! :)




1 komentář:

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)