středa 15. srpna 2012

outfit post #1

Včera byl super den. Vyjeli jsme si s rodinkou na výlet po místních památných (i nepamátných) místech a udělali si super den. Byli jsme na hradě ve Starém Jíčíně, vńavštívili jsme mini zoo ve Štramberku a udělali si krásnou procházku po Hukvaldské oboře. Bylo to super. Každopádně mám pro vás asi milion fotek + jeden outfit, který vám teď ukážu.




Na sobě jsem měla mojí nejoblíbenější kostkovanou košili z F&F, hnedé sako z Reserved, jeggins z New Yorkeru, moje nové Vans botky a kabelka byla loni zakoupena v H&M. Jo a placku Coldplay jsem zakoupila asi půl hodiny před focením ve Štramberském obchůdku. :D

3 komentáře:

  1. moc peknéé!! :) a tie vansky!! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí to sako :). A taky ten copánek, co máš ve vlasech :).

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)