pátek 24. srpna 2012

outfit post #2

Dneska jenom jeden rychlý článek outfitu, který jsem na sobě měla minulý týden a myslím, že už jste ho viděli v nějakém week in photos článku. Nemám moc náladu se vykecávat, jelikož jsem dneska spala jenom čtyři hodiny a vstávala o půl šesté (!!!). Jeli jsme s taťkou do Jeseníku na služebku, potom jsme se projeli po pár místech a navštívili pár lidí a prostě to bylo super. :)



Tento šátek jsem zakoupila asi před 14 dny v I am a úpně jsem si ho zamilovala, nosím ho skoro pořád! Strašně se mi líbí barvy i jeho potisk. A taky materiál!
Čouhající bílé tílko je moje letní must-have a nosím ho skoro ke všemu, protože se ke všemu hodí! Jenom lituju, že jsem si loni v tom C&A nekoupila rovnou troje stejné...
Hnědý svetr mám už celou věčnost, ale pořád je můj oblíbený. Hnědou barvu mám moc ráda, zvláště v začínajícím pozdimu. Tento jsem tuším zakoupila v Takku.
Moje Jeggins z NewYorkeru už znáte, stejně jako mou oblíbenou kabelku z H&M a moje Vansky, které jsem dostala na narozeniny.

4 komentáře:

  1. takové jednoduché, hezké :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, věc názoru, protože mě se to právěže líbí.. :)
    Jinak pěkný outfit a ten šátek je nádherný..

    OdpovědětVymazat
  3. Druhá fotka s třetí jsou skvěle propojené! :D Moc pěkný svetr, šátek a i džíny! :))

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)