sobota 11. srpna 2012

My Mascaras

Myslím, že asi nejpoužívanější kosmetickou věcí všech dívek a žen jsou řasenky. Já jsem se začala malovat někdy, když mi bylo třináct a začala jsem právě řasenkami. Za ty roky jsem vyzkoušely hodně a hodně řasenek, mám už nějaké zkušenosti a tak mě napadlo pro vás zrecenzovat řasenky, které mám momentálně v šuplíku. Nejsou to všechny řasenky, které jsem kdy zkusila, prostě ty, které buď ještě používám a nebo ty, které si nechávám kvůli jejich kartáčku.

1. Rimmel London - Lash Accelerator
Moje nejnovější řasenka. Koupila jsem jí proto, že jsem potřebovala nějakou novou a tahle byla dost levná (v DM stála si 139,-). Po prvním nanesení jsem z ní byla docela zklamaná, protože neprodlužovala a ni nezahušťovala řasy tak, jak by mi bylo milé. Postupem času se ale zlepšuje a svykám si na ní. Není to nejlepší řasenka na světě, ale v kombinaci s jinými řasenky dokáže podat dost dobrý výkon.  Kartáček mi vyhovuje, řasy neslepuje, ale zase to není úplně dokonalý kartáček. Prostě takový lepší průměr...
6/10

2. Essence - Multi action False lashes
Na tuto řasenku jsem na dost blozích slyšela samou chválu a když jsem ptřebovala před táborem rychle nějakou novou řasenku, šáhla jsem právě po téhle, protože byla dost levná (60,-). Bohužel mi vůbec nevyhovuje. Řasy vypadají nepřirozeně, jsou slepené a tvoří se na nich černé hrudky. Kartáček, který na první pohled vypadá dobře je nekvalitní a nabírá moc řasenky. Za mě rozhodně ne. Dva body dostává jen za to, že s jiným kartáčkem se ještě dá jakš takš použít...
2/ 10

3. Rimmel London - Extra WOW lash
Tato extrémě levná řasenka (99,-) je na svou cenu opravdu dobrá. Koupila jsem jí před více jak rokem a když jsem jí začala používat., byla jsem zklamaná. Konzistence řasenky byla moc řidká a tak se jí na kartáček dostalo moc a ikdyž jsem kartáček otřela, stejně mi slepovala řasy a obtiskávala se všude kolem. Na nějakou dobu jsem jí odložila a vrátila se k ní o čtyři měsíce později a stala se mou oblíbenkyní. Kartáček je perfektní. Dodá řasám správné množství objemu i délky a řasy stále vypadají přirozeně. Nevím, jestli si jí koupím znovu, ale byla jsem s ní spokojená.
7/10

4. Avon - Super shock
Když jsem poprvé zkusila Super shock (asi 150,- , záleží jestli je v akci) byla jsem unešená. Kartáček byl perfektní, natočil mi řasy až k obočí a ještě mi dodal objem! Řasenky je 10ml a vydrží dlouho. Co více si přát? Hned jak mi došla, objednala jsem si další a ejhle. Zklamání. Řasenka měla trochu jiný kartáček, kdetý mi s řasami nic moc nedělal. Trochu je zvýraznil a pročesal je, ale to je tak všechno. Nevím, čím to je, možná změnili onzistenci i kartáček řasenky, možná jsem jen narazila na vadný kus... Ale tahle už nebyla tak dobrá jako ta první. Pořád si ale stojím za tím že super shock (jaký ho znám původně) je jedna z nejlepších řasenek a stojí vám za zkoušku. :)
8/10

5. Rimmel London - Sexy curves mascara
Tuto řasenku jsem si pořídila na doporučení od Lili a jsem ráda, že jsem jí koupila! Nedám na ní dopustit. Tahle řasenka dělá přesně to, co mé řasy potřebují. Zahustí je a pořádně je natočí, takže vypadají dlouhé. Nejlepší je, že natočené zůstanou celý den! První týden používání se mi zdála řasenka moc řidká, hodně slepovala a obtiskávala se všude kolem oka, ale po týdnu se to zlepšilo a teď lituji, že mi dochází. Je super. Kartáček je neobvyklý a bála jsem se, že nebude fungovat, ale nakonec se ukázalo, že je perfektní. :) Bod strhávám za malý objem (8ml).
9/10

6. Maybelline - One by one
Tuto řasenku jsem si pořídila, když to byla novinka. To veliké "boom" kolem ní mě donutilo si myslet, že to bude zázrak. Nebyl. Byla jsem zklamaná. Ale čím déle jsem řasenku měla, tím více jsem si jí začala oblibovat. Kartáček řasy hezky pročesal a dodal jim objem. Nebyla nejlepší, ale rozhodně ne  nejhorší! :)
7/10

7.Maybelline - Great lash Lots of lashes
Tuto řasenku jsem si pořídila, když byla v DM v akci za 99,- a k ní byl ještě krásný lak z coloramy. Toš nekup to! A musím říct, že na to, jak výhodná to byla koupi, to není úplně nejhorší řasenka! Čekala jsem, že to bude taková ta řasenka, která mi nakonec bude ležet v šuplíku, ale není to tak. Zrovna teď jsem v té počáteční fázi, kdy nejsem úplně spokojená s tím, že je nová a řidká, ale to se časem zlepší. Má u mě veliké plus za cenu, skvělý kartáček, obrovský objem (12,8 ml!!) a nádherné balení. A navíc je prakticky malá! Je to jedna z těch řasenek, které ikdyž nebudu používat na každodenní nošení, vždycky mi nebude chybět v kosmetické taštičce, když budu někam cestovat.
6/10

4 komentáře:

  1. Tiež som premýšlala že si kupin mascaru Sexy curves a po tvojom hodnotení nad tým budem premýšlať ešte viac :) Trošku ma odrádza tá príliš umelá kefka, lebo raz som mala podobnú a ked som si s nou náhodou pichla do oka tak som slzila ešte polhodinu :/ Inak, pozývam ťa na moju giveaway, možno ťa cena zaujme a zapojíš sa :)

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/2012/08/my-first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. one by one jsem měla a byla jsem s ní moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. díky :)) pěkný post :) super shock jsem taky měla a taky musím souhlasit že je dobrá :)

    Zvu tě na giveaway ke mně na blog :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám tu první a abych pravdu řekla, ze začátku jsem z ní byla taky zklamaná, ale teď už jsem si jí zamilovala, je perfektní! :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)