pondělí 6. srpna 2012

Camp pics & videos

Protože vím, že lidé většinou mají rádi obrázky více než text a protože už mám nějaké fotky a videa z Campu, mám tady malou ochutnávku.
Upozorňuji, že nejsem majitelem autorských práv u těchto videí a fotek. :D Některé fotila Shannon, některé Maddie, ale myslím, že vám to stejně moc neřekne. Jen se nechci chlubit cizím peřím! :D

Seznamovací video s našimi amíky. chybí mi!!!
Druhé video, které vám přiblíží jak skvěle jsme se na campu měli najdete TADY. (Nejde mi sem vložit.) A ještě pár fotek!
Moje oblíbená fotka. Já (holka s mašlí na triku), napravo ode mě je pak Svatia, Jes, Maddie, Filip a Lukáš. :)
 Zleva: Já, Nikol a Denča. <3
 Hraní karet a hlavně Blitze v čajovně. <3
 Já a moje nejlepší kámošky s naší americkou nejlepší kámoškou (napravo) Ashley.
 A moje nejlepší sportovní skupina - HOTDOG UNICORNS!!! :D <3
Zleva: Maddie, Nikol, Denča a já. <3

4 komentáře:

  1. Muselo to byť super :) Američania vyzerajú veľmi sympaticky. Najmä tá Maddie :) Nemôžem sa zbaviť pocitu, že ju odniekiaľ poznám! :D Fajn zážitok, chcela by som niečo podobné zažiť, aj keď pokiaľ viem, na Slovensku nič také nie je, čiže to ostáva len v snoch :)
    Prajem pekný deň :)

    OdpovědětVymazat
  2. Fotky vypadají úžasně, musela ses mít vážně krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mimochodem moc se mi líbí design :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ach, v tábore som nebola už veľmi dávno!
    Super super!

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)