úterý 17. července 2012

week in photos #1

První edice fotek week in photos. Tento typ článků se tu asi bude objevovat často, jelikož všechno kolem sebe ráda fotím. Jen doufám, že se mi brzy podaří zase zprovoznit zrcadlovku. Tyto články většinou budou bez komentářů, maximálně krátký popisek na konci článku.
Dneska to asi nebude jen za poslední týden, spíše za tak nějak celé prázdniny. :)






Brigáda na zmrzlině./Kunratice v Praze./Nejlepší oběd - krabí těstovinový salát./ Já a ségra na Lysé./ Já s babičkou u babičky v parku./ Nový prstýnek pořízený při nakupovacím a kinovém dnu s Barčou./ Sachr dort se ségrama - první dny prádnin. / Kino - nekino se ségrama a procházka domů. :)

3 komentáře:

  1. Děláš mi chutě na ty dobroty :D Jinak je tak knížka dobrá? Četla jsem Muže, a teď přemýšlím, jestli si přečtu i to ostatní :)

    OdpovědětVymazat
  2. :) vypadá to dobře, škoda že sladké nesmím! :)

    OdpovědětVymazat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)