úterý 17. července 2012

Kristý's new place. :)

Tak to vypadá, že Kristý si našla nové místo na vykecávání. Asi už mám nějakou nemoc nebo co, protože všechny své myšlenky musím nějakým způsobem sdílet na internetu. Nejsem jedním z těch blíznů, co píší každých 5 sekund statusy, to vůbec ne, spíše jsem ten typ člověka, co už měl 156498 blogů, vždycky s nimi jakože "skoncoval" a pak si se staženým ocasem našel nové místo. Takový typ člověka.
Ale mám pocit, že už jsem našla recept na to, jak vydržet delší dobu na jednom blogu! Člověk si musí určit jistá pravidla. Bez nich to nepude. Jeho blog musí mít nějakou nálepku a té se musí držet. Pokud chce člověk osobní blog, neměl by na něho psát svou adresu, ani přidávat své fotky. Pokud má "fashion blog", neměl by tam psát o ptácích. Pokud jde o "beauty blog", není dobré psát tam o svém štěněcím miláčkovi a podobně.
A jakou nálepku bude mít můj blog?
To brzy zjistíte!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Jsem vám vděčná za každý komentář! :)